|

(عکس) مدارکی که تراکتور علیه پرسپولیس رو کرد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور چند تصویر را به عنوان مدرک علیه تخلف پرسپولیسی ها به برنامه فوتبال برتر ارسال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بخش قابل توجهی از برنامه شب گذشته فوتبال برتر به بررسی اتفاقات بازی تراکتور و پرسپولیس اختصاص داشت. هر دو باشگاه مدعی هستند که دیگری باعث ناتمام ماندن بازی شده و از روزهای گذشته در حال ارسال مدارک و مستندات خود علیه تیم رقیب هستند؛ بخشی از مدارک باشگاه تراکتور در همین برنامه به نمایش گذاشته شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور که میهمانی تلفنی برنامه بود، مدعی شد که بر اساس مدارکی که در اختیار دارد، باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم تخلفاتی انجام داده اند که باید با آنها برخورد شود. در این لحظه از او خواسته شد تا تصاویر و ویدیوهای مدنظر خود را برای پخش به برنامه ارسال کند.

دقایقی بعد تصاویر ارسال شده توسط مدیرعامل تراکتوری ها که از آن به عنوان مدارکی علیه باشگاه پرسپولیس یاد می گردید، پخش شد و سپس یک ویدیو از دوربین مداربسته رختکن به نمایش در آمد. بعد از پخش این تصاویر و در حالی که مدیرعامل پرسپولیس در استودیوی برنامه مشغول نقد آنها بود، سهرابی اعلام کرد از ارسال برخی عکس ها هم خجالت کشیده است.

این عکس اولی است که مدیرعامل تراکتور آن را ارسال کرده است. او در برنامه شب گذشته بارها تاکید کرد که سرمربی پرسپولیس در این دیدار محروم بوده و نبایستی از آن محل به داخل زمین می آمد.

پرتاب سنگ توسط عالیشاه به سمت هواداران تراکتور، دیگر مورد اعتراضی باشگاه تبریزی است که روی آن تاکید زیادی شده و یکی از عکس های ارسالی سهرابی هم به آن اختصاص داشت.

تحریک هواداران تراکتور توسط بازیکنان پرسپولیس مورد اعتراضی بعدی آنهاست. سهرابی عکسی از ترابی را به برنامه ارسال کرده و مدعی شد که این بازیکن با حرکات خود هواداران را تحریک کرده است. بعد از پخش این تصویر، مجری برنامه اعلام کرد که ما فقط تصاویر را پخش می کنیم چون قول داده ایم!

تصویر آخر بازهم از یحیی گل محمدی بود. تراکتوری ها از این تصویر به عنوان مدرکی علیه سرمربی پرسپولیس یاد می کنند که تماشاگران را تحریک کرده است.

مدیرعامل تراکتور در کنار تصاویر فوق، ویدئویی هم از دوربین مداربسته استادیوم یادگار امام برای برنامه فوتبال برتر ارسال کرد و بر اساس آن مدعی شد گروه داوری مسابقه منتظر اعضای تیم پرسپولیس برای برگزاری ادامه مسابقه بوده‌اند اما سرخپوشان پایتخت در زمین حاضر نشدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها