|

اصلی ترین دلیل نرفتن امباپه به رئال!

برعکس تصور به نظر می‌رسد که امباپه در پاری سن ژرمن تمام حقوق و تصویر خود را در اختیار ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

پول، پروژه ورزشی و حقوق تصویر، همه این‌ها در هفته های اخیر درباره تصمیم نهایی کیلیان امباپه برای ماندن در پاریس و پذیرش پیشنهاد تمدید پی اس جی تا سال 2025 مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به گفته رسانه فرانسوی RMC، حقوق تصویر نقش اساسی در مذاکره داشته است. شایعات و اطلاعات مختلف در روزهای اخیر حاکی از آن بود که باشگاه پاریسی می خواهد تمام حقوق تصویر این فوتبالیست  را در اختیار خودش قرار دهد. چیزی که رئال مادرید تقریباً نصف آن را به امباپه واگذار می‌کرد، همانطور که مارکا نیز اخیرا این مسئله را تایید کرده بود.در نهایت، طبق اطلاعات RMC، امباپه 100 درصد حق تصویر در پاری سن ژرمن را نخواهد داشت، هرچند که در نهایت به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل می شود. این بدان معناست که پاری سن ژرمن با داشتن بخشی از حقوق تصویر فوتبالیست ها، می‌تواند به رشد هویت خود در سراسر جهان ادامه دهد. این نشریه به جزئیات اشاره نمی کند که این درصد چقدر خواهد بود. 

خود امباپه نیز در کنفرانس مطبوعاتی دیروز همراه با الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، این موضوع را توضیح داد: "همه شما می دانید که فوتبال تغییر کرده است. موج جدیدی از راه رسیده است که به ما این حق را می دهد که به نام خود نگاه کنیم و ببینیم با چه چیزی مرتبط است. من چیز زیادی نمی خواهم. من یک حرفه دارم و می خواهم آن را به بهترین شکل مدیریت کنم."

باشگاه پاریسی مطمئن است یکی از بهترین فوتبالیست های امروز جهان را در اختیار خواهد داشت. ستاره فرانسوی هم ادامه حضور در پاریس را انتخاب کرد زیرا معتقد است که این مکان ایده آل برای تبدیل شدن به بهترین در دنیا، کسب عناوین تیمی فراوان و همچنین عناوین فردی مثل توپ طلا، محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها