|

3 بازیکنی که احتمالا از استقلال جدا می شوند

3 بازیکن استقلال در پایان فصل از این تیم جدا می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی بعد از ۹ سال موفق شد تا استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کند. سرمربی آبی ها اما برای فصل آینده تصمیم دارد تا تکلیف برخی از بازیکنان این تیم که کمتر مورد استفاده قرار گرفتند و یا عملکردشان مناسب نبود را روشن کن کند. گفته می شود تا به امروز ۳ بازیکن در لیست خروج قطعی فرهاد مجیدی قرار دارند.

در سرلیست سرمربی استقلال رودی ژستد قرار دارد. مجیدی اگرچه در لیگ بیست و یکم به ژستد اعتقاد زیادی داشت و در حضور مطهری و رمضانی معمولا او را در ترکیب قرار می داد اما آمار گلزنی ضعیف این بازیکن نسبت به رقم قرارداد بالایش باعث شده تا او جایی در برنامه های فرهاد نداشته باشد.

اما دو بازیکن دیگری که فصل بیست و دوم را با استقلال شروع نخواهند کرد سعید مهری و ابوالفضل جلالی هستند. مهری که از زمان حضورش در استقلال مورد اعتماد فکری و مجیدی قرار نگرفت تا جدایی اش از استقلال قطعی باشد. ابوالفضل جلالی هم اگر چه در بازی های اخیر به میدان رفته است اما به نظر می رسد میدان دادن به او از سوی مجیدی برای کمک به بازگشت او به فرم بازی باشد.

استقلال در جناح چپ سلمانی را در اختیار دارد و مذاکراتی هم با محمد نادری برای حضور در این تیم انجام شده است. بنا براین به نظر می رسد ابوالفضل جلالی هم جایی در لیست آبی ها برای فصل آینده ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها