|

محمد نادری-استقلال، نهایی می شود؟

به نظر می‌رسد تیم بعدب محمد نادری استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر، حالا در پی تقویت تیم برای فصل آینده است. اگرچه شایعات درباره بازیکنان ورودی و خروجی استقلال فراوان است، ولی به نظر می‌رسید این باشگاه هم به زودی یک مدافع – هافبک چپ جدید به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ استقلال در حال حاضر جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی را به عنوان مدافع – هافبک چپ در ترکیب دارد. از آنجا که فرهاد مجیدی و استقلال علاقه زیادی به بازی با دفاع ۳ نفره دارند، بخت جعفر سلمانی که میل هجومی بیشتری دارد، برای بازی در ترکیب اصلی بیشتر شده است. همین موضوع دلیل نیمکت‌نشینی بیشتر جلالی در استقلال عنوان شده است.

البته ابوالفضل جلالی باید منتظر شنیدن خبر‌های بدتری هم باشد. آنطور که از شواهد امر پیداست محمد نادری، مدافع هافبک فصل قبل استقلال در حال بازگشت به این باشگاه است و مذاکراتی هم با استقلال داشته است. نادری بعد از حضور در استقلال راهی آلتای اسپور ترکیه شد و حالا با فسخ یکطرفه قراردادش به استقلال برمی‌گردد. نادری به دلیل عدم دریافت ۱۸۸ هزاردلاری مطالباتش توانسته قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

با حضور نادری، طبیعی است که یکی از دو مدافع چپ کنونی استقلال در فهرست خروج قرار بگیرد. از آنجا که جعفر سلمانی مهره‌ای مهم برای استقلال نشان داده به نظر می‌رسد ابوالفضل جلالی را از همین حالا باید یکی از جداشده‌های استقلال دانست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها