|

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهرخودرو امروز چهارشنبه 4 خرداد

پرسپولیس در حالی به مصاف شهرخودرو می‌رود که دوباره تغییراتی را در ترکیب خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در صورتی که بازی امروز پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شود، سرخپوشان فرصت این را خواهند داشت تا برای آخرین بار رسیدن به مرز ۶۰ امتیاز را جستجو کنند و به این حد نصاب برسند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پرسپولیس برای بازی امروز سعید آقایی و حامد پاکدل دو بازیکن اخراجی دیدار تراکتور را در اختیار نخواهد داشت و این در حالی است که فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی از مصدومیت بازگشته‌اند.

نکته مهم اینکه باتوجه به عدم اعلام حکم کمیته انضباطی، پرسپولیسی‌ها در جایگاه سوم جدول قرار دارند اما از طرف دیگر امید عالیشاه را که خطر محرومیت وی را تهدید می‌کند، در ترکیب می‌بینند.

خط دروازه؛ ادامه حضور حامد لک

حامد لک در حالی مقابل تراکتور قرار گرفت که پیش‌بینی‌ها از حضور احمد گوهری در خط دروازه سرخپوشان حکایت داشت. اما لک برابر تراکتور بازی کرد و دروازه‌اش را هم بسته نگه داشت و حالا این ماموریت را مقابل شهرخودرو پیش روی خود می‌بیند.

**خط دفاعی؛ جانشین سعید آقایی کیست؟

در دفاع مرکزی پرسپولیس احتمالا زوج جدید نسبت به بازی‌های قبلی را خواهد داشت و علیرضا ابراهیمی در کنار فرشاد فرجی قرار می‌گیرد. در جناح راست رامین رضاییان جایگاه ثابتی دارد و احتمالا در سمت چپ علی نعمتی به کار گرفته خواهد شد؛ هرچند که علی شجاعی در حالت طبیعی بایستی گزینه نخست محسوب بشود.

**خط میانی؛ بازگشت کمال و پهلوان

در شرایطی که گفته می‌شد میلاد سرلک چهار کارته است و نمی‌تواند در بازی با شهر خودرو تیمش را همراهی کند اما سازمان لیگ اعلام کرد که او می‌تواند به میدان برود. یحیی برای این بازی کمال را در کنار سرلک قرار داده و احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز در کناره‌ها بازی می‌کنند.

**خط حمله؛ عبدی همچنان روی نیمکت

پرسپولیس احتمالا شرزود تمیروف را در خط حمله خواهد داشت و در کنار او امید عالیشاه قرار می‌گیرد. این در حالی است که مهدی عبدی برای چندمین هفته متوالی روی نیمکت خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک

امید عالیشاه

کمال کامیابی‌نیا

علی نعمتی

فرشاد فرجی

رامین رضاییان

علی ابراهیمی

میلاد سرلک

مهدی ترابی

احسان پهلوان

شرزود تمیروف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها