|

تکلیف بازیکنان خارجی پرسپولیس چسیت؟

پرسپولیس در این فصل سه خارجی از آسیای میانه به خدمت گرفت اما آنها در حد و اندازه‌ های مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشدند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در این فصل سه بازیکن خارجی جذب کرد که هر کدام از آنها ماجراهای مختلفی را تا حضور در لیست سرخ‌ها از سر گذراندند اما هیچ‌کدام در حد و اندازه‌های این تیم ظاهر نشدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یحیی گل‌محمدی که در تابستان اقدام به جذب بازیکنانی با میانگین سنی بالا کرده بود، روند معکوسی را برای به خدمت گرفتن خارجی‌ها پیش گرفت و به سمت بازیکنان جوان رفت.

 

منوچهر صفروف و وحدت حنانوف تاجیکی در نیم فصل نخست و شرزود تمیروف ازبک در زمستان پیراهن پرسپولیس را پوشیدند. فلسفه جذب بازیکن خارجی بالا بردن کیفیت لیگ و تیم‌ها است اما این بازیکنان از آسیای میانه نتوانستند آن‌چنان که باید به کار یحیی گل‌محمدی بیایند‌. البته تمیروف به واسطه دوندگی زیادش در هفته‌های اخیر فیکس بوده اما تاجیک‌های این تیم بنا بر اشتباهاتی که داشتند به نیمکت نشین تبدیل شده‌اند.

فاکتوری که باعث می‌شود یحیی گل‌محمدی در نوشتن لیست مازاد خود روی اسم این سه بازیکن مکث کند، سن آنها است. این بازیکنان که برای فصل بعد نیز قرارداد دارند فهرست بزرگسال را اشغال نمی‌کنند؛ تمیروف زیر ۲۵ و صفروف و حنانوف زیر ۲۳ سال خواهند بود. باید دید فاکتور جوانی آنها باعث می‌شود یحیی سهمیه‌های خارجی تیمش را برای فصل بعد نیز به آنها اختصاص دهد یا شاهد پایان زودهنگام این بازیکنان در پرسپولیس خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها