|

بازگشت یک استقلالی به تیم ملی پس از 430 روز!

امید ابراهیمی پس از مدتی طولانی بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و امیدوار است دومین جام جهانی پیاپی را تجربه کند.

لینک کوتاه کپی شد

امید ابراهیمی یکی از ستاره های باتجربه و توانمند فوتبال ایران به حساب می‌آید که چند سالی است در کشور قطر توپ می‌زند. هافبک تدافعی سابق سپاهان و استقلال اکنون در غضویت تیم الوکره قطر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در لیگ ستارگان قطر که حدود دو ماه قبل به پایان رسید، عملکرد خوبی داشت و با این نمایش  های مطلوب توانست نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کند و یکی از 25 بازیکنی باشد که به اردو فراخوانده شده است.

نکته قابل توجه درباره بازگشت امید ابراهیمی به تیم ملی این است که او مدت زیادی از اردوها دور بود و شاید کمتر کسی تصور می‌کرد در لیست نهایی اسکوچیچ برای اردوی پیش رو قرار بگیرد.

ابراهیمی که در دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس پای ثابت فهرست تیم ملی بود، در دوران اسکوچیچ تنها یکبار به اردو فراخوانده شد. او در بازی دوستانه مقابل سوریه که با برتری 3 بر صفر ایران به پایان رسید، به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و بعد از آن دیگر پیراهن تیم ملی را نپوشید.

آن بازی دوستانه در تاریخ 10 فروردین 1400 برگزار شد و بعد از آن ابراهیمی دیگر به تیم ملی دعوت نشد؛ تا اینکه با گذشت حدود 430 روز ابراهیمی این شانس را پیدا خواهد کرد تا دوباره در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

این هافبک 34 ساله در شرایطی که در پست او نفرات توانمندی حضور دارند، خود را برای رقابت با سایر نفرات آماده خواهد کرد. ابراهیمی انگیزه زیادی دارد تا بعد از حضور در ترکیب ایران در جام جهانی 2018 بار دیگر طعم حضور در این تورنمنت بزرگ فوتبال دنیا را بچشد. او در اردوهای باقیمانده تا جام جهانی همه تلاش خود خود را خواهد کرد تا بتواند در لیست نهایی قرار بگیرد و باید دید اسکوچیچ برای مسابقه با انگلیس، آمریکا و حریف سوم به ابراهیمی اعتماد خواهد کرد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها