|

استقلال برابر نفت مسجد سلیمان فقط یک مدافع دارد!

دست فرهاد برای دیدار آخر با نفت مسجدسلیمان در خط دفاعی خالی است.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که بحث حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی داغ است، یک مساله دیگر هم باعث می‌شود که فرهاد مجیدی برای ندادن بازیکنانش به تیم ملی اصرار بیشتری پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استقلال در شرایطی باید دیدار هفته آخر خود را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کند که در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است. محمددانشگر مدافع آبی پوشان در دیدار با مقابل مس رفسنجان از زمین بازی اخراج شد تا نتواند تیمش را در بازی با نفت مسجدسلیمان همراهی کند.

از سوی دیگر روزبه چشمی دیگر مدافع استقلال از چند هفته قبل مصدوم است و چند بازی گذشته تیمش را از دست داده است. اگرچه چشمی تمرینات انفرادی خود را با استقلال شروع کرده و پزشکان در تلاش هستند تا او را به دیدار پایانی برسانند اما وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست.

در بین مدافعان استقلال عارف غلامی هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. در چنین شرایطی اگر استقلال بخواهد بدون ملی پوشانش مقابل نفت بازی کند، در خط دفاعی با کمبود شدید بازیکن مواجه است. حالا فقط رافائل سیلوا مدافع برزیلی در اختیار کادرفنی استقلال است و باید دید مجیدی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

در این وضعیت شاید بتوان به فرهاد مجیدی حق داد که نخواهد بدون بازیکنان ملی پوش خود مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد. استقلالی ها انگیزه زیادی دارند تا اولین تیمی در لیگ برتر لقب بگیرند که از مرز 70 امتیاز عبور کرده‌اند و به همین خاطر مجیدی دلش نمی‌خواهد در خط دفاعی بازیکنان را در اختیار نداشته باشد.

باید دید درباره حضور ملی پوشان تیم ها در باشگاه ها چه تصمیمی گرفته خواهد شد و در نهایت استقلال چه واکنشی به ماجراهای پیش آمده برای بازی هفته پایانی خود خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها