|

هواداران بارسلونا امشب باید هوادار رئال مادرید باشند!

بارسلونا و اتلتیکو در نگاه اول، امشب قهرمانی لیورپول را می خواهند ولی از یک نگاه دیگر، قهرمانی رئال به سودشان است.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید امشب در فینال لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول خواهد رفت و شانس این را دارد تا پس از 4 سال یک بار دیگر قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ طبعا بارسا و اتلتیکو امشب هوادار لیورپول خواهند بود و هیچکدام چهاردهمین تاجگذاری رئال را دوست ندارند ولی از یک حیث قهرمانی رئال می تواند به سودشان تمام شود.

اگر امشب لیورپول به قهرمانی برسد، مستقیما به سید یک قرعه کشی لیگ قهرمانان فصل بعد می رود و به این ترتیب شانس برخورد با بارسا و اتلتیکو را در دور گروهی خواهد داشت. بی شک لیورپول حریفی نیست که بارسا و اتلتیکو خواهان برخورد با آن در دور گروهی باشند اما در صورت قهرمانی رئال، لیورپول به سید دو می رود و آژاکس یکی از تیم های سید یک خواهد شد که قطعا حریفی ساده تر از لیورپول برای بارسا و اتلتیکو محسوب می شود.

بارسا فصل بعد در سید دوم لیگ قهرمانان خواهد بود و از حالا می‌توان برای این تیم یک گروه دشوار را تصور کرد. در سید یک، پورتو، پی‌اس‌جی، بایرن مونیخ، سیتی، فرانکفورت، میلان، لیورپول یا آژاکس حاضر خواهند بود و یکی حریف بارسا خواهد شد. آبی اناری‌ها همچنین با دورتموند، مارسی، یوونتوس، چلسی، تاتنهام، لایپزیش و لیورپول(اگر نه قهرمان لیگ برتر شود نه لیگ قهرمانان) برخورد نخواهد کرد.

بارسا فصل قبل در گروه بایرن، بنفیکا و دیناموکیف حضور داشت ولی با کسب رتبه سوم به لیگ اروپا رفت. تیم تحت هدایت ژاوی در یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها نیز با شکست از آینتراخت فرانکفورت حذف شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها