|

صحبت های عجیب مدیر رسانه ای تیم ملی درخصوص ملی پوشان استقلال

مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال با انتشار یک توییت از عدم حضور ملی پوشان در بازی های باشگاهی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

لغو دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آلودگی هوا و به هم خوردن برنامه برگزاری مسابقات دو هفته پایانی، باعث بروز مشکلات زیادی برای تیم ها و همچنین تیم ملی شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اردوی تیم ملی از صبح فردا آغاز می شود اما استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر فردا شب آخرین بازی خود در لیگ برتر را برگزار می کند و سایر بازی ها نیز در طول این هفته به انجام خواهند رسید.

حضور پنج بازیکن استقلال در تیم ملی باعث شده است تا آبی ها از چند روز پیش با تیم ملی وارد چالش شوند. فرهاد مجیدی مصرانه به دنبال استفاده از تمامی بازیکنان خود است اما اسکوچیچ اصرار دارد تا از فردا ملی پوشان را در اردو داشته باشد.

در همین رابطه، محمد جماعت مدیررسانه ای تیم ملی با انتشار توییتی از عدم حضور ملی پوشان در بازی های باشگاهی خبر داد. جماعت نوشت: اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان از ۹ خرداد ماه شروع می شود و بازیکنی امکان حضور در بازی باشگاهی در دوره فیفادی را ندارد. به امید موفقیت ایران عزیز.

البته این توییت با واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شده و حتی محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی ها در گفتگویی اعلام کرد که این تیم فردا بدون ملی پوشانش به دیدار نفت مسجدسلیمان نخواهد رفت.

استقلالی ها که به دنبال ثبت رکورد قهرمانی بدون شکست و کسب 70 امتیاز هستند، قصد ندارند در این بازی ریسک کرده و رکوردهای منحصربفردی که می توانند از آن خود کنند را از دست دهند. از طرف دیگر، آبی ها قصد دارند بازیکنان تیمشان که در طول فصل و برای کسب قهرمانی تلاش کرده اند، در جشن پایان بازی حضور داشته باشند. به هر شکل باید دید سرانجام این مجادلات چه خواهد شد و استقلال با بازیکنان ملی پوش خود به مصاف نفت می رود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها