|

اولویت اول استقلال یک هافبک همه کاره!

فعلا فرهاد مجیدی به صورت رسمی لیستی را برای خرید در اختیار باشگاه قرار نداده.

لینک کوتاه کپی شد

تمرکز فرهاد مجیدی برای قهرمانی در فصل بیست و یکم و حفظ آمار‌ها و رکورد‌های خوب تیمش در این فصل باعث شده وی کمتر تا قبل از پایان فصل به مقوله نقل و انتقالات ورود کند. با این حال قطعاً سرمربی موفق و جوان آبی پوشان که به دلیل عملکردش در این فصل بر میزان محبوبیتش افزوده شده نیم نگاهی هم به نقل و انتقالات داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ در خصوص نقل و انتقالات و سبد خرید استقلال گمانه زنی‌هایی صورت گرفته و برخی اسامی هم برای پیوستن به این تیم مطرح شده است که عمدتاً این اسامی را می‌توان بازارگرمی دانست.

یکی از پست‌هایی که به نظر می‌رسد مجیدی برای تقویت تیمش اقدام به خرید بازیکنی با تجربه خواهد کرد، هافبک میانی طراح و بازیگردان است. پستی که در یکی دو سال اخیر آبی‌ها در آن احساس خلا می‌کنند.

یکی از خرید‌های قطعی استقلالی‌ها برای فصل آینده هافبک میانی با این ویژگی‌هاست و علاوه بر این، آبی‌ها علاقمند هستند خریدی که در این پست انجام می‌دهند از اسم و رسم خوبی هم برخوردار باشد.

استقلالی‌ها امشب و در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که این بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و آبی‌ها می‌توانند از فردا رسماً وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها