|

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ استقلال3، پرسپولیس2

در ترکیب منتخب هفته 29 رقابت‌ های لیگ برتر استقلال و فولاد بیشترین سهم را دارند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فرسایشی دنبال شد و در فاصله پنج روز به اتمام رسید. در این هفته شاهد رد و بدل شدن ۱۹ گل بودیم. سه تیم میزبان به برتری دست یافتند؛ ۲ میهمان برد را به خود اختصاص دادند و سه مسابقه هم برنده‌ای نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در این هفته استقلال و فولاد خوزستان با سه نماینده بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. گل‌گهر و پرسپولیس با ۲ سهمیه در رده بعدی قرار گرفتند. نفت مسجدسلیمان و تراکتور هم یک سهمیه را مال خود کردند.

گلر: سید حسین حسینی(استقلال):

بدون تردید اگر نمایش حسینی نبود استقلال نمی‌توانست با کلین شیت از رفسنجان خارج شود. دروازه‌بان پخته‌ی آبی‌ها به خوبی مقابل چند حمله مس واکنش نشان داد و گل‌های خورده این فصل تیم قهرمان لیگ را روی عدد ۱۰ نگه داشت.

ترکیب منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرواز با فرهاد و جواد

مدافعان: عارف آقاسی(فولاد)، علی نعمتی(پرسپولیس)، شایان مصلح(گل‌گهر):

فاصله ۲ تیم سه گل می‌توانست نباشد اگر سپاهانی‌ها بی‌دقت نبودند و البته مدافعان فولاد بدون اشتباه کار نمی‌کردند. عارف آقاسی که به تیم ملی هم برگشته در لباس تیم فولاد نمایش درخشانی داشت و موفق شد بدون اشتباه عمل کند.

علی نعمتی را نه به خاطر تاثیرگذاری روی گل که به خاطر عملکرد خوب و تلاش فراوانش برای بسته نگه داشتن دروازه سرخپوشان باید در ترکیب قرار داد. نعمتی یک بار هم توپ را از روی خط دور کرد.

و شایان مصلح. بازیکنی که در سمت چپ خط دفاعی به ثبات رسیده و حالا به مهره ی قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی تبدیل شده است. او مقابل هوادار هم در دفاع و هم در حمله جزو نفرات موثر تیمش بود.

ترکیب منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرواز با فرهاد و جواد

هافبک‌ها: آیاندا پاتوسی(فولاد)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)، مهدی هاشم‌نژاد(نفت مسجدسلیمان)، سامان نریمان‌جهان(تراکتور)، آرش رضاوند(فولاد)

برای دومین هفته متوالی از روی ضربه ایستگاهی گل زد و این مرتبه یک پاس گل هم ارسال کرد تا هفته فوق‌العاده‌ای را داشته باشد. صحبت از آیاندا پاتوسی است. بازیکن آفریقایی فولاد که در این روزها مرد اول تیم جواد نکونام شده است.

سیامک نعمتی نیز بازگشت خوبی به ترکیب اصلی پرسپولیس داشت. او توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و نشان بدهد همچنان می‌تواند مهره‌ای کارساز برای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس باشد.

مهدی هاشم‌نژاد سورپرایز این روزهای پایانی لیگ است. بازیکن جوانی که به تیم امید هم دعوت شد و یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها را در بقای نفت مسجدسلیمان بازی کرد. هاشم‌نژاد در جدال با صنعت نفت هم گل زد و بهترین بازیکن میدان بود.

با یک سوپرگل تیمش را به برتری رساند و حکم به سقوط فجر داد. سامان نریمان‌جهان همچنان یک بازیکن خطرناک و زهردار است. او به جز گلی که زد یک پاس گل هم برای محمد عباس‌زاده فرستاد تا نمایشی مانند پاتوسی داشته باشد.

و آرش رضاوند. در فولاد احیا شد. او حالا مهره‌ای غیر قابل جایگزین برای نکونام است و در جدال با سپاهان هم توانست گل سوم را به ثمر برساند. باید دید فولادی‌ها به بازگشت او به استقلال رضایت خواهند داد یا خیر.

ترکیب منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرواز با فرهاد و جواد

مهاجمان:  رضا شکاری(گل‌گهر)، امیرحسین حسین‌زاده(استقلال)

رضا شکاری خیلی دیر اما موتورش روشن شد. او زننده هر ۲ گل گل‌گهر به هوادار بود و باعث شد تا تیم امیر قلعه‌نویی به رده چهارم نزدیک‌ و نزدیک‌تر شود.

و در نهایت امیرحسین‌ حسین‌زاده. دیگر بازیکن ۲ گله این هفته. امیرحسین ۲ گلش را به زیباترین شکل ممکن زد. یکی از روی حرکتی انفرادی و دیگری با یک شوت سهمگین. مهاجم جوان استقلال در این فصل بارها به داد تیمش رسیده و این بار هم این اتفاق رخ داد.

ترکیب منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرواز با فرهاد و جواد

سرمربی: فرهاد مجیدی(استقلال):

در رقابتی سخت بین فرهاد مجیدی و جواد نکونام، سرمربی استقلال توانست بهترین سرمربی هفته شود. تیم مجیدی در خارج از خانه توانست مس را که برای تیم های بزرگ در رفسنجان خطر ایجاد کرده بود را با ۲ گل از پیش رو بردارد و دروازه‌اش را بسته نگه دارد. آن هم در شرایطی که قهرمانی‌اش قطعی شده بود.

ترکیب منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرواز با فرهاد و جواد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها