|

شاه ماهی پرسپولیس از اصفهان می آید!

پرسپولیس برای تقویت خط میانیبه دنبال سروش رفیعی 32 ساله است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی با وجود واگذار کردن جام قهرمانی به رقیب سنتی، حداقل یک فصل دیگر سکان هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد داشت. پرسپولیس امشب در دیداری حساس به مصاف شهرخودرو می رود و در صورت پیروزی نایب قهرمانی خود را تا حد زیادی قطعی می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رویداد24؛ یکی از انتقاداتی که اکثر کارشناسان مطرح فوتبال ایران به پرسپولیس وارد می کنند، به عملکرد سرمربی قرمزها در فصل نقل و انتقالات مربوط می شود. اکثر خرید های پرسپولیس چه در تابستان و چه در نیم فصل موفقیت آمیز نبوده و اصطلاحا به کار تیم نیامدند. بیشترین نقد ها نیز به بازیکنان خارجی پرسپولیس معطوف شده است. شاید تنها خرید موفق یحیی در فصل جاری رامین رضاییان بود.

در این راستا و جهت جبران عملکرد سابق، گل محمدی عزم خود را برای بستن تیمی قدرتمند جزم کرده است. لیست تازه ای که به دست رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان رسیده، بیانگر این موضوع است که یحیی قصد دارد فصل جدید را با توپ پر آغاز کند.

پرسپولیس در قدم اول با مرتضی پورعلی گنجی و سپس با علیرضا بیرانوند به توافق نهایی رسیده است. ۲ ملی پوشی که در پست های تخصصی خود می توانند کمک حال کادرفنی پرسپولیس باشند. اما خرید های بزرگ یحیی گل محمدی و رضا درویش به همین جا ختم نمی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها