|

آخرین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس دوشنبه 9 خرداد

میلاد سرلک بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار پرسپولیس در صدر لیست تمدیدی های پرسپولیس قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه های پرسپولیسی ها برای فصل آینده ، اتمام قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم است. ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان دیدار این تیم مقابل فجر ، بازیکن آزاد خواهند شد ولی با این حال از این نفرات یحیی گل محمدی ۳ بازیکن را در اولویت قرار داده و به مدیران باشگاه اعلام کرده که این بازیکنان را حتما برای فصل آینده می خواهد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رویداد24؛ میلاد سرلک و مهدی ترابی دو بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار پرسپولیس در صدر لیست تمدیدی های پرسپولیس قرار داشتند و از مدت ها قبل مذاکرات بین این دو بازیکن و باشگاه پرسپولیس آغاز شد. بعد از چند وقت مذاکره بین باشگاه پرسپولیس و ترابی ، در نهایت ستاره پرسپولیس قراردادش را با این تیم به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد تا خیال هواداران و کادرفنی پرسپولیس از بابت این بازیکن راحت شود. طبق گفته یکی از مدیران پرسپولیس توافق با سرلک هم انجام شده و این بازیکن هم قراردادش را تمدید خواهد کرد.

با این حال سرلک که پیشنهاد خارجی هم در جیب دارد، هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است. بازیکن بعدی که به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادند، احسان پهلوان بازیکن ریز نقش و تکنیکی پرسپولیس است. شنیده ها حاکی از آن است که توافق با این بازیکن انجام شده و قرارداد پهلوان به زودی تمدید خواهد شد.

با این حال وضعیت چند بازیکن دیگر پرسپولیس هنوز برای فصل آینده مشخص نیست و مذاکره ای با این نفرات انجام نشده است. یکی از این نفرات رامین رضاییان است که در نیم فصل دوباره به پرسپولیس بازگشت و قراردادی شش ماهه به این تیم امضا کرد. با وجود ارسال چند پاس گل از روی ضربات ایستگاهی ، عملکرد رضاییان خیلی چشمگیر نبود و این بازیکن منتقدان زیادی دارد. نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس تا حالا به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد نداده و از طرفی شایعه پیوستن دانیال اسماعیلی فر مدافع سپاهان هم به پرسپولیس حسابی قوت گرفته است.

همین موضوع باعث شد تا خبرهایی مبنی بر جدایی رضاییان در پایان فصل به گوش برسد. رامین که در دیدار مقابل شهرخودرو گل اول تیمش را ساخت ، مورد تشویق اندک هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و این عده از هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی درخواست کردند تا قرارداد رامین تمدید شود. با وجود تشویق رضاییان و درخواست هواداران برای تمدید قرارداد رضاییان ، شنیده ها حاکی از آن است که اولویت یحیی گل محمدی برای فصل آینده جذب دانیال اسماعیلی فر است و در صورت خرید این بازیکن ، کار برای ماندن رامین رضاییان سخت خواهد شد. گفتنی است قرارداد اسماعیلی فر با سپاهان در پایان فصل تمام خواهد شد و پرسپولیسی ها حتی مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن انجام دادند و به توافقات اولیه هم رسیدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها