|

لیونل مسی قهرمانی رئال مادرید را زیر سوال برد!

کاپیتان آرژانتین مصاحبه ای انجام داده و طی آن در خصوص مسائل روز دنیای فوتبال از جمله قهرمانی رئال مادرید صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

لیونل مسی ،  کریم بنزما  را شایسته توپ طلا می داند.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اولین فصل دوران حرفه ای لیونل مسی در پیراهن تیمی غیر از بارسلونا چند روز قبل به پایان رسید. ستاره آرژانتینی که هم اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و خودش را برای دیدار فینالیسیما (دیدار با ایتالیا ) آماده می کند، یک مصاحبه مفصل با TyC Sports انجام داده که شرح آن را در زیر می خوانید.

لیگ قهرمانان اروپا همیشه به بهترین تیم نمی رسد و رئال مادرید هم بهترین تیم نبود. در تمام طول زندگی ام با آنها رو به رو شده ام و به خوبی رئال را می شناسم، در دیدار برگشت، آنها ما را کشتند؛ می دانم در دیدار مقابل آنها چه اتفاقاتی می تواند رخ بدهد چون این تیم قادر است تا از هیچ گل بسازد و به صورت خودکار جریان بازی را تغییر بدهد. می دانستم که در 15-20 دقیقه ابتدایی، آنها می توانند با حریف چه کارهایی انجام دهند؛ اگر آن دقایق را بگذرانید، بازی تغییر می کند. اما اگر اتفاق خاصی رخ دهد یا گلی به ثمر برسد، همه چیز دوباره به سود آنها تغییر می کند؛ بلایی که سر ما و همه تیم ها آمد. 

توپ طلا برای بنزما؟ به نظرم هیچ شکی وجود ندارد، کاملا واضح است که بنزما یک سال فوق العاده و تماشایی را پشت سر گذاشت و در نهایت هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او از مرحله یک هشتم نهایی تاثیر شگفت انگیزی در بازی ها از خودش برجای گذاشت و به نظرم بدون تردید شایسته فتح توپ طلا است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها