|

وریا غفوری تکلیف استقلال برای فصل بعد را روشن کرد!

کاپیتان تیم استقلال می‌خواهد در این تیم بماند مگر اینکه برخی عوامل اجازه ندهند او به حضورش در جمع آبی‌پوشان ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

وریا غفوری پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم بعد از چند فصل سخت توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. یک تشکر ویژه از آقای آجورلو دارم. واقعاً عالی بود و آرامش را به تیم برگرداند. دست تک تک بچه‌ها هم درد نکند. از کادر فنی هم تشکر می‌کنم. واقعاً امسال یک تیم و مجموعه بی‌نقصی بودیم. خدا را شکر این قهرمانی را توانستیم به بهترین هواداران دنیا تقدیم کنیم. امروز هم بیشتر برای ما شبیه یک مراسم بود و جشن نبود! زمانی که آن حادثه و فاجعه در آبادان رخ داد ما نمی‌توانستیم جشن بگیریم و واقعاً هم ته دل‌مان یک غم بزرگ بود.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد تشویقش از سوی هواداران استقلال عنوان کرد: من حس و حالم را نسبت به هواداران استقلال نمی‌توانم بیان کنم. معلوم نیست چه آینده‌ای برای فصل بعد در انتظار من است. من همیشه احساس می‌کنم این هواداران تا آخرین لحظه‌ای که فوتبال بازی می‌کنم به گردن من حق دارند و سعی می‌کنم همیشه آماده باشم و در زمین محبت آنها را جبران کنم.

کاپیتان استقلال تصریح کرد: امسال یک فصل بی‌نظیر بود و مدیریت بی‌نظیر عمل کرد. امیدوارم در نقل‌و‌انتقالات هم موفق عمل و تیم خوب‌مان را حفظ کنند و باز هم بتوانیم برای هواداران‌مان قهرمانی به دست بیاوریم.

غفوری درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: وضعیت من مشخص است؛ صد درصد اولین و آخرین انتخابم استقلال است، مگر اینکه عواملی نگذارند من در این تیم بمانم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها