|

یک بام و دو هوای اسکوچیچ؛ دردسر برای استقلالی های تیم ملی!

دراگان اسکوچیچ استقلالی های تیم ملی را به دلیل حضور در جشن قهرمانی تیمشان خط زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- حاشیه های جشن قهرمانی استقلال ادامه دار شده و این بار به اردوی تیم ملی رسید.

با تصمیم دراگان اسکوچیچ نام 5 بازیکن استقلال سید حسین حسینی، امیرحسین حسین زاده، مهدی مهدی پور، عارف غلامی و صالح حردانی از لیست تیم ملی خط خورد.

به گفته مدیر رسانه ای تیم ملی، این بازیکنان به دلیل حضور نیافتن در اردوی تیم ملی در روز دوشنبه از این لیست خط خوردند. قرار بوده این بازیکنان با دریافت اجازه از اسکوچیچ به اردوی استقلال بروند.

سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال با بیان اعتراض باشگاه استقلال گفت:

«حمید استیلی بهتر است به جای خط زدن بازیکنان ما طوری برنامه ریزی کنید که در زمان پیش از شروع مسابقات جام جهانی، تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشد نه اینکه فیفا دی‌ها را به راحتی از دست بدهیم.»

وی افزود:

«آیا برای حضور در هتل، بازیکنان ما را خط می‌زنند؟ مگر بازی داشتند یا اردویی برگزار شده؟ این بازی توسط سازمان لیگ اعلام شده و این بی برنامگی از فدراسیون فوتبال است. مگر همه بازیکنان دعوت شده دیروز در اردو حاضر بودند؟ چرا می‌خواهید حق بازیکنان استقلال را ضایع کنید؟ تیم ملی معلوم نیست چه زمانی بازی تدارکاتی خواهد داشت. معلوم نیست اردوی این تیم چه زمانی برگزار می‌شود. معلوم نیست این اردو در ایران است یا قطر. برای توجیه بی برنامگی خودتان حق بازیکنان و باشگاه استقلال را ضایع نکنید.»

همیشه رعایت نظم و اخلاق در ورزش اهمیت زیادی داشته و بازیکنان استقلال هم از این قاعده جدا نیستند، اما نکته مهم این هست که در رابطه با موضوعات دیگر هم این نظم در تیم ملی قبلا رعایت شده؟

در ماجرای اردوی تیم ملی و اتوبوس، بازیکن خاطی با وجود محرومیت به اردوی تیم ملی دعوت شد! اما بازیکنان استقلال به دلیل آنکه در روز بازی تیمشان از آقای اسکوچیچ اجازه نگرفتند از تیم ملی حذف می شوند. احتمالا اینکه این بازیکنان دوباره به لیست برگردند وجود دارد ولی برای جریمه و تذکر دادن راه های بهتری هم وجود دارد.

اگر قرار است تا این حد نظم و اخلاق در اردوی تیم ملی رعایت شود، امیدواریم سرمربی تیم ملی نگاه یکسانی به همه بازیکنان داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی