|

وعده جذاب رضا درویش؛ خریدهای جدید به زودی!

پرسپولیسی ها بسیار امیدوارند با پایان لیگ وعده خوش رضا درویش عملی شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس تا همین جای کار نیز در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جذب احتمالی علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی یعنی کاور کردن 90 درصد از مشکلات فنی تیم چرا که یکی از پاشنه آشیل های پرسپولیس در فصل جاری نبود یک دروازه بان شش دانگ و استفاده نکردن از مدافعی در حد و اندازه های سیدجلال حسینی بود. موضوعی که باعث شد خط دفاعی پرسپولیس بیشترین تغییرات را داشته و درنهایت نیز با تعداد گل های خورده فراوان به کار خود پایان دهد. حالا جذب بیرانوند و پورعلی گنجی برای ترمیم این نقاط ضعف باعث می شود گل محمدی بسیاری از مشکلات این فصل را برای فصل بعد نداشته باشد.

 اما به نظر می رسد کار باشگاه برای جذب بازیکن همچنان ادامه دارد. برخی اسامی رسانه ای شده اند و برخی نیز هنوز از تیررس رسانه ها خارج هستند. به گونه ای که شنیده می شود پرسپولیس خریدهایی خواهد داشت که نام شان هنوز فاش نشده و البته مذاکرات جدی هم با این گزینه ها به دلایلی انجام نشده است. اینگونه به نظر می رسد که این‌ خریدها از جمله خریدهای خوب سرخپوشان پایتخت باشند. تمام این مسائل دست به دست هم داد تا رضا درویش ادعای جالبی را مطرح کرده و وعده بزرگی را به هواداران پرسپولیس بدهد.

درویش در مورد اینکه هواداران پرسپولیس برای جذب بازیکن نگرانی‌هایی دارند چنین گفت:

به هیچ وجه اینگونه نیست. هواداران پرسپولیس الان خوشحال‌ترین هواداران ایران هستند. بهترین بازیکنانان را برای پرسپولیس جذب می‌کنیم و بعد از بازی آخر نیز از آن‌ها رونمایی می‌شود.

همین موضوع باعث شده هواداران پرسپولیس به دنبال پایان رقابت ها و سوت پایان بازی تیمشان مقابل فجرسپاسی باشند تا وعده مدیرعامل شان عملی شود و از بازیکنان جدید رونمایی شود. البته به شرطی که تا آن زمان بدهی استوکس پرداخته شده و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی