|

بارسلونا علاقه مند به جذب وینگر برزیلی لیدز

پدر رافینیا، وینگر برزیلی لیدزیونایتد خبر علاقه تیم بارسلونا به پسرش را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران بارسلونا به‌شدت در تلاش هستند تا ترکیب این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و یکی از نام‌هایی که در چند وقت اخیر برای حضور احتمالی در نوکمپ مطرح شده، رافینیا بال 25 ساله و برزیلی لیدزیونایتد است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرارداد رافینیا با لیدز در ژوئن سال 2024 به پایان می‌رسد و البته پرداخت بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد او برای بارسلونا منطقی نیست. در صورتی‌که لیدز به چمپیونشیپ سقوط می کرد، این بند به 25 میلیون کاهش می یافت که در نهایت چنین نشد و لیدز در لیگ برتر ماند.

بارسلونا منتظر وضعیت عثمان دمبله است تا در مورد جذب رافینیا به جمع بندی برسد. مشکلات مالی باشگاه نیز مزید بر علت شده تا فعلا قدمی جدی در راه جذب بال برزیلی 25 ساله برداشته نشود.

در چنین شرایطی پدر رافینیا گفت:« بله، احتمال انتقال پسرم به بارسا همچنان وجود دارد ولی سه بخش در این انتقال دخیل هستند؛ بارسا، خود بازیکن و لیدزیونایتد. او در لیدز خوشحال و راحت است و قرارداد هم دارد. در نهایت البته همه چیز به تصمیم نهایی بازیکن بستگی دارد. فعلا همه چیز در حد خبر و گمانه زنی است و نه بیشتر.»

گفته می شود لیدز برای رافینیا 55 میلیون یورو می خواهد که در شرایط فعلی برای بارسا پرداختش ممکن نیست. بارسا نیاز به فروش بازیکن برای جذب رافینیا خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها