|

تنیس اوپن فرانسه؛ جوکوویچ حریف نادال نشد!

رافائل نادال با شکست نواک جوکوویچ صربستانی به نیمه نهایی تنیس اوپن فرانسه رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس اوپن فرانسه، از ساعت 23:30 روز سه شنبه نواک جوکوویچ، مرد اول تنیس دنیا به مصاف رافائل نادال اسپانیایی رفت. هواداران تنیس در سرتاسر دنیا برای جدال دوباره این دو اسطوره لحظه شماری می کردند و گرنداسلم فرانسه می توانست یک روز تماشایی برای دوست داران تنیس رقم بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در نهایت این مسابقه آغاز شد و رافائل نادال همان ست ابتدایی موفق به بریک زودهنگام جوکوویچ شد. این مسئله در کنار روحیه جنگدگی بالای ماتادور باعث شد تا او ست اول را با برتری 6-2 از آن خود کند.

همانطور که انتظار می رفت در ست دوم شاهد نمایش درخشانی از سوی نواک جوکوویچ بودیم. رنک یک تنیس دنیا که نمی خواست بازنده این مسابقه شود در ست دوم یک نمایش فوق العاده ارائه کرد و توانست در این ست 6-4 برنده شود. در ست سوم باز هم بریک زودهنگام نادال کار او را راحت کرد و او فاتح ست سوم با حساب 6-2 شد.

در ست چهارم مسابقه شاهد یک نمایش پایاپای از این دو اسطوره دنیای تنیس بودیم. نمایشی که هواداران تنیس برای آن تقریبا یک سال صبر کردند. در نهایت در این ست کار به تای بریک کشیده شد و نادال با نمایشی فوق العاده موفق شد با کسب امتیاز هفتم، با حساب 7-6 برنده این ست و برنده مجموع مسابقه با نتیجه 3-1 شود.

بدین ترتیب نادال با شکست جوکوویچ در مسابقه ای که بیش از چهار ساعت به طول انجامید به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس آزاد فرانسه راه پیدا کرد و رقیب الکساندر زورف شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها