|

احتمالا قرارداد هافبک پرسپولیس تمدید نمی شود؛ یحیی علاقه ای ندارد!

سیامک نعمتی بعد از بازی برابر فجرسپاسی بازیکن آزاد می شود، اما نکته عجیب این است که پرسپولیس تلاشی برای تمدید قرارداد این بازیکن نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد بحث جذب دانیال اسماعیلی فر چنان یحیی گل محمدی را مشغول کرده که او حواسش نیست دو نفر از بهترین گوش های راست فوتبال ایران را معطل نگه داشته و تلاشی برای تمدید قرارداد آن ها نداشته داست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رامین رضاییان و سیامک نعمتی که بی تردید جزو بهترین گوش راست های فوتبال باشگاهی ایران محسوب می شوند و هنوز پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ندارند. البته که باشگاه نمی تواند بدون اجازه سرمربی با این بازیکنان تمدید کند و تاکید یحیی هم در حال حاضر تمدید قرارداد با بازیکنان ملی پوش بوده است که قرارداد ترابی تمدید شد و میلاد سرلک هم همچنان امروز و فردا می کند.

در این میان به نظر می رسد تمام امید یحیی گل محمدی به جذب بازیکن مورد علاقه اش است. دانیال اسماعیلی فر که در دو فصل گذشته نیز مورد توجه پرسپولیس بود اما تصمیم گرفت به سپاهان برود و باز هم مورد توجه یحیی است. توجهی که باعث شده پرسپولیسی ها اگر کمی تعلل کنند در پایان فصل هم رامین رضاییان را از دست می دهد و هم ممکن است سیامک نعمتی از این تیم جدا شود.

رضاییان دیشب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد هنوز پیشنهادی از باشگاه دریافت نکرده و سیامک نعمتی هم پس از پایان بازی پرسپولیس و پدیده، در میکسدزون ورزشگاه آزادی و مواجهه با خبرنگاران، از پیشنهاد خارجی که به دستش رسیده پرده برداشت، هرچند تاکید کرد اولویت اول او پرسپولیس است.

حالا معلوم نیست یحیی گل محمدی در مورد رضاییان و نعمتی چه فکری می کند و اصلا این دو بازیکن در لیست او برای فصل بعد هستند یا نه.

باید منتظر بود و دید درنهایت این دو مدافع - هافبک راست سابقا ملی پوش پرسپولیس در فصل بعد هم پیراهن سرخ را به تن خواهند کرد یا با توجه به عدم نیاز گل محمدی راهی تیم های دیگر خواهند شد.

فراموش نکنیم نعمتی در این سال‌ها به عنوان مدافع راست، هافبک راست، مهاجم کاذب و وینگر راست بازی کرده و یک آچار فرانسه در تیم یحیی گل‌محمدی به حساب می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها