|

واکنش تند خوان لاپورتا به صحبت های رئیس لالیگا در مورد لواندوفسکی!

رئیس باشگاه بارسلونا به صحبت های خاویر تباس درباره روبرت لواندوفسکی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

حالا دیگر کاملاً مشخص شده که رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به بارسلوناست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره لهستانی علنا اعلام کرده که دیگر علاقه‌ای به ادامه حضور در جمع باواریایی‌ها ندارد و می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. از طرف دیگر مذاکراتی بین بارسلونا و بایرن‌مونیخ وجود داشته اما هنوز اتفاق ویژه‌ای در این مورد رخ نداده است.

بارسلونا در وضعیت اقتصادی فوق العاده‌ای به سر نمی‌برد بنابراین کار آن‌ها برای جذب رابرت لواندوفسکی دشوار است. موضوعی که خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز در مصاحبه جدید خود آن را تایید کرده و گفت: "بارسلونا به خوبی می‌داند که برای جذب لواندوفسکی چه باید بکند. آنها کاملا به قوانین کنترل اقتصادی ما آگاهند و این به سود خود باشگاه‌هاست تا دچار مشکلات بزرگتر نشوند. بارسلونا الان از لحاظ مالی در شرایطی نیست که بتواند لواندوفسکی را جذب کند. نمی‌دانم فرانکی دی یونگ، پدری یا بازیکنانی را واگذار خواهند کرد یا خیر. مدیران بارسا می‌دانند که بدون فروش چند بازیکن فعلی، نمی‌توانند خریدی داشته باشند. تکرار می‌کنم، در حال حاضر بارسا نمی‌تواند لواندوفسکی را جذب کند."

این اظهارنظر رئیس لالیگا با واکنش تند خوان لاپورتا روبه‌رو شده است. رئیس باشگاه بارسلونا در این‌باره گفت: "می‌خواهم به رئیس لالیگا یادآوری کنم که نقش او این است که به دنبال بهترین منافع هر باشگاه حاضر در لیگ باشد. وقتی او در مورد خرید احتمالی بارسلونا صحبت می‌کند به ما ضربه می‌زند. نمی‌دانم چرا او می‌خواهد بر منافع بارسلونا تأثیر منفی بگذارد.

حتی اگر او این کار را داوطلبانه یا غیرارادی انجام دهد، می‌خواهم از رئیس لالیگا بخواهم که از اظهار نظر درباره خرید احتمالی ما خودداری کند. این برای ما چیزی جز صدمه و آسیب ندارد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی