|

PSG گزینه اول نقل و انتقالاتی رئال مادرید را می خواهد!

ممکن است رئال یک بار دیگر در راه جذب بازیکن مدنظر خودش مغلوب پاریسی ها شود.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک فرانسوی در این فصل نمایش‌های درخشانی در ترکیب موناکو ارائه داده و همین موضوع باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان به‌خدمت گرفتن او باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در یکی، دو روز اخیر گفته شد که رئال مادرید با این بازیکن به توافق دست یافته اما مذاکرات با موناکو همچنان ادامه دارد. همچنین از پاری‌سن ژرمن و لیورپول نیز به‌عنوان مشتریان دیگر این پدیده فرانسوی نام برده می‌شود.

در واقع پس از پاسخ منفلی کیلیان امباپه به رئال و تمدید او با پی اس جی استراتژی رئال در نقل و انتقالات نیز عوض شد و حالا تمرکز روی جذب اورلین شوامنی معطوف شده است. ستاره موناکو با رئال به توافق شفهی رسیده و انتقال به این باشگاه را ترجیح می دهد ولی مشکل اصلی مذاکره با موناکو است. قسمت شوامنی در ابتدا 60 میلیون یورو عنوان شده بو.د و با بندهای متغیر به 80 میلیون یورو نیز افزایش پیدا می کردو همه چیز مهیای توافق نهایی رئال و موناکو بر سر این مبلغ بود که پی اس جی ورود کرد و با ارائه پیشتنهاد 80 + 20 میلیون یورویی باعث افزایش قیمت عجیب شوامنی شد.

طبق ادعای مارکا، رئال حاضر نیست از پیشنهاد 60 + 20 میلیون یورو فراتر برود و منتظر پاسخ نهایی موناکو است ولی حالا بیم این وجود دارد که هماند قضیه امباپه در سال 2017، شوامنی نیز قید رئال را بزند و برای پول بیشتر راهی پی اس جی شود. طبعا موناکو نیز شوامنی را به بالاترین رقم واگذار خواهد کرد. اینجا بار دیگر قدرت باشگاه های دولتی نظیر پی اس جی خود را نشان خواهد داد و رئال ممکن است از جذب بازیکنی که چیزی با آن فاصله نداشت، محروم شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها