|

پیشنهاد رسمی منچستریونایتد به فوق ستاره بارسلونا

فابریتزیو رومانو خبر از ارسال اولین پیشنهاد منچستریونایتد به بارسلونا برای جذب فرانکی دی یونگ هلندی داد.

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های اخیر از احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو خبر داده‌اند و منچستریونایتد به‌عنوان مشتری جدی او مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ یکی از عوامل اصلی علاقه یونایتد به این بازیکن است، چرا که این دو پیش از این روزهای درخشانی را در آژاکس با یکدیگر سپری کرده بودند. 

روز گذشته دی یونگ در یک مصاحبه گفت که بارسا را دوست دارد و تیم کودکی هایش است. اینکه تمایلی به جدایی ندارد و از منچستر هنوز با وی تماسی گرفته نشده اما ساعتی قبل فابریتزیو رومانو، خبرنکار نقل و انقالاتی مشهور خبر داد که منچستریونایتد پیشنهادی 85 میلیون یورویی به بارسلونا ارائه داده و در تماس مستقیم با مسئولان باشگاه کاتالان است.

این پیشنهاد در حالی ارائه شده است که دی یونگ تمایلی برای بازی در لیگ اروپا ندارد و قصد دارد در بارسا بماند یا حداقل راهی تیمی شود که در لیگ قهرمانان حضور دارد. از سوی دیگر به نظر می رسد اریک تن هاخ نیز سخت در تلاش است بتواند ستاره هلندی را متقاعد کند که به منچستریونایتد ملحق شود. روزهای پیش رو تعیین کننده خواهد بود به خصوص که بارسلونا شدیدا نیاز به پول دارد و فروش دی یونگ از این حیث حیاتی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها