|

بارسلونا ورزشگاه نوکمپ را ساعتی اجاره می دهد!

باشگاه بارسلونا اعلام کرد به هواداران این اجازه را می‌ دهد در ازای پرداخت 300 یورو به مدت 1 ساعت در استادیوم نوکمپ فوتبال بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

با به پایان رسیدن فصل فوتبالی به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا راه جدیدی برای کسب درآمد در دوران تعطیلات مسابقات پیدا کرده است. وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا اعلام کرد در ماه ژوئن امسال به هواداران اجازه می‌دهد با پرداخت 300 یورو روی چمن نوکمپ حاضر شده و به مدت دست‌کم 40 دقیقه فوتبال بازی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در اعلامیه بارسلونا اشاره شده که هواداران می‌توانند به صورت گروهی یا به همراه همکاران و دوستان خود در این طرح ثبت‌نام کنند. بارسا از هوادارانش خواسته از این فرصت "منحصربفرد" که "ممکن است دیگر تکرار نشود" استفاده کنند.

باشگاه در اطلاعیه خود اعلام کرده شرکت‌کنندگان این طرح مثل فوتبالیست‌های واقعی وارد رختکن شده و سپس از طریق تونل به زمین چمن وارد خواهند شد. شرکت‌کننده‌ها سپس به مدت 15 دقیقه روی چمن نوکمپ زمان گرم کردن خواهند داشت.

بارسا می‌گوید بعد از گرم کردن بازیکنان سوت شروع مسابقه به صدا درخواهد آمد و هر بازیکن دست‌کم 40 دقیقه در میدان حضور خواهد داشت. باشگاه می‌گوید هر شرکت‌کننده می‌تواند پیش و پس از شروع هر مسابقه در نوکمپ و در رختکن‌ها دوش بگیرد.

حضور داور و مربی برای هر دو تیم و خدمات پزشکی اورژانس از دیگر خدماتی است که باشگاه به این دسته از هواداران ارائه خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها