|

ژاوی با گزینه مورد نظرش برای بارسلونا شخصا تماس گرفت!

بعد از 8 سال حضور در بایرن، کسب 8 قهرمانی بوندسلیگا، 1 لیگ قهرمانان و جوایز فردی، لواندوفسکی می خواهد از این تیم جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

جانلوکا دی مارتزیو: لواندوفسکی خواستار جدایی از بایرن مونیخ و شروع یک چالش جدید است. قرارداد او تا 2023 اعتبار دارد و مهاجم لهستانی می خواهد 1 سال قبل از پایان قراردادش جدا شود. مقصد او بارسلونا است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ لواندوفسکی اخیرا تلاش کرده تا در رسانه ها میل خودش را برای جدایی عنوان کند:

دوران من در بایرن تمام شده است. جدایی من تنها راه حل ممکن است. نمی توانم آینده ام را در باواریا ببینم. 

در سوی مقابل ژاوی هم اصرار شدیدی برای جذب او دارد و عنوان کرده است:

لواندوفسکی یک قهرمان است. سن او هیچ اهمیتی ندارد. 

در واقع اقدامات ژاوی خلاصه به این صحبت ها نشده است. او تاکنون 2 بار با لواندوفسکی تماس تلفنی داشته و به او در مورد برنامه های تاکتیکی بارسلونا با حضور او و همچنین جاه طلبی باشگاه سخن  گفته است. ژاوی می خواهد هر چه زودتر و در همین فصل آینده بارسلونا را در بین باشگاه های برتر اروپا ببیند. 

لواندوفسکی تمام توان خود را برای پیوستن به بارسلونا گذاشته است. بزرگترین مانع، توافق بین دو باشگاه است. بایرن همانطور که اشاره شده، اصلا حاضر به فسخ قرارداد او نیست و برای فروش او خواهان مبلغی است. 

لواندوفسکی انتظار دارد بایرن مونیخ به عنوان قدردانی بابت درخشش او طی این 8 سال، مانع خروج او نشود و اجازه دهد چالش جدیدش را آغاز کند. به نظر می رسد در نهایت مذاکرات با توافق دو باشگاه به پایان می رسد تا همه رضایت داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها