|

رزوان لوچسکیو گزینه سرمربیگری استقلال کیست؟

رزوان لوچسکیو و یووانوویچ را گزینه های سرمربیگری استقلال در فصل آینده معرفی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در پی اعلام درخواست جدایی فرهاد مجیدی از استقلال مدیریت این باشگاه اعلام کرد برای پاسخ دادن به درخواست سرمربی استقلال زمان میخواهد و پس از ۲۴ ساعت جواب قطعی را ارائه خواهد کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ساعتی قبل از اینکه باشگاه استقلال به درخواست جدایی فرهاد مجیدی واکنش نشان بدهد، رسانه طرفداری از سفر بی سر و صدای مصطفی آجورلو به‌ امارات خبر داد.

عده‌ای می‌گویند هدف مدیرعامل استقلال از این سفر اتمام حجت با فرهاد مجیدی است که برای دیدار با خانواده اش به دبی سفر کرده اما گروهی هم ادعا می کنند آجورلو به دبی رفته تا با گزینه های سرمربیگری استقلال مذاکره کند.

رزوان لوچسکیو رومانیایی که سابقه هدایت الهلال عربستان را دارد که در دوران حرفه ای سرمربیگری 7 جام معتبر از جمله قهرمانی آسیا با الهلال را در کارنامه دارد. یووانوویچ سرمربی اسبق تیم ملی امارات گزینه هایی هستند که در محافل فوتبالی از آنها به عنوان نامزدهای جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال نام برده می شود.

شایعه شده همان ایجنتی که فرهاد مجیدی را به الاتحاد کلبا و عجمان پیشنهاد کرده، لوچسکیو را هم به استقلال معرفی کرده است.

البته باشگاه استقلال هنوز درباره مربیان خارجی هیچ گونه اظهار نظر رسمی نداشته و به نظر می رسد فعلاً هرآنچه در فضای مجازی به چشم می خورد در حد گمانه‌زنی است اما رزوان لوچسکیو به خاطر ایجنتی که در امارات دارد می تواند گزینه شماره یک استقلال تلقی شود. پسر لوچسکیوی بزرگ سابقه کار در فوتبال آسیا را دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها