|

آخرین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال جمعه 13 خرداد

با وجود وضعیت نامشخص نیمکت استقلال، باشگاه در نقل و انتقالات خود وضعیت بدی ندارد و با چند بازیکن بزرگ به توافقاتی هم دست پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی، سعید صادقی و محمد نادری سه بازیکن ایرانی هستند که با استقلال به توافق رسیده و به زودی رسما به این تیم خواهند پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ از طرفی با جدایی رودی ژستد آبی‌ها به دنبال جذب مهاجم خارجی هم هستند و یک مهاجم خارجی در نقل و انتقالات جذب خواهند کرد.

بازگشت مرادمند

محمدحسین مرادمند در نیم فصل از تیم استقلال جدا شد تا خدمت سربازی اش را در ملوان پشت سر بگذارد اما او‌ معافیت خود را اخذ کرده و بدون حتی یک بازی برای ملوان از این تیم جدا شده است.

حسین‌ مرادمند می تواند برای لیگ بیست و دوم به استقلال برگردد اما او هیچ قراردادی با این تیم ندارد و برای ماندن باید قرارداد خودش را تمدید کند. شنیدیم مرادمند خودش تمایل دارد در استقلال بماند و پیشنهاد باشگاه را هم دریافت کرده و با این شرایط احتمال اینکه او‌ در جمع آبی ها ماندنی شود بسیار زیاد است.

استراماچونی

از روز گذشته که خبر استعفای فرهاد مجیدی رسانه ای شده است خبرهای مختلفی در مورد پیشنهاد استقلال به آندره آ استراماچونی رسانه ای شده است.

جالب است که بدانید استراماچونی با الغرافه قرارداد ۲ ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند.

این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد و‌ این مربی ایتالیایی در کل به گرفتن غرامت کامل از تیم هایی که با او‌قطع همکاری می کنند معروف است.

با این شرایط هم بعیداست استراماچونی گزینه مدیران استقلال باشد‌ و هم اینکه خود او‌ بدون غرامت راضی به جدایی از الغرافه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها