|

احتمال جدایی 11 بازیکن از پرسپولیس!

قرارداد 11 بازیکن پرسپولیس با پایان لیگ برتر بیست و یکم به پایان رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ بیست و یکم شب گذشته برای پرسپولیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی به پایان رسید و بی شک بدترین خبر برای هواداران این تیم آزاد شدن 11 سرخ پوش پس از این بازی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نگاهی به لیست بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد قرارداد 11 بازیکن این تیم به پایان رسیده و این گروه از بازیکنان، «آزاد» تلقی خواهند شد. از این رو برای ادامه همکاری با پرسپولیس باید قراردادشان را تمدید کنند. این درحالی است که با تاکید یحیی گل محمدی و با توجه به این که او تا شب قبل لیستی برای تمدیدی ها به باشگاه نداده بود، هیچکدام از این بازیکنان قراردادشان را تمدید نکرده اند.

البته یحیی از مدتها قبل روی تمدید قرارداد ملی پوش ها تاکید داشت که چند روز قبل قرارداد مهدی ترابی تمدید شد و البته میلاد سرلک نیز همچنان در حال امروز و فردا کردن است.

لیست بازیکنان آزاد پرسپولیس

سید جلال حسینی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی. این نفراتی است که قرادادشان با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و باید دید یحیی گل محمدی برای فصل بعد با چند نفر از این نفرات تمدید قرارداد خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها