|

تنها شرط استرا برای بازگشت به استقلال!

باشگاه استقلال تهران به دنبال بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین خود است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال دیشب با جدایی فرهاد مجیدی از این تیم موافقت کرد تا پرونده سرمربی استقلال برای فصل آینده کاملا بسته شود. به این ترتیب آبی ها باید به دنبال جذب یک مربی دیگر باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ طی دو سه روز اخیر شایعات زیادی در خصوص مربیان مد نظر استقلال مطرح شده است که در این میان نام چند مربی ایرانی و چند مربی خارجی دیده می شود.

اما مدیران استقلال به دنبال جذب سرمربی هستند که مورد رضایت هواداران این تیم باشد. به همین دلیل مذاکره با آندره استراماچونی را در دستور کار خود قرار داده اند. گفته می شود این مربی مشکلی برای جدایی از الغرافه ندارد اما او در مذاکرات ابتدایی خود با آبی ها رقم بالایی درخواست کرده که فعلا ا مخالفت مدیران این تیم مواجه شده است.

با این حال مذاکرات بین نمایندگان دو طرف همچنان ادامه دارد. یکی از نگرانی های استراماچونی موضوعات مالی است و از باشگاه استقلال به نوعی تضمین خواسته و البته بخش زیادی از رقم درخواستی خود را هم اعلام کرده که در همان ابتدای کار دریافت خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه استقلال می تواند رضایت مربی سابق خود را برای بازگشت جلب کند یا نه. استراماچونی البته دو سال قبل شکایتی از استقلال انجام داد و آبی ها باید غرامت قرارداد ۲ ساله او را پرداخت کنند.

موضوعی که البته ارتباطی به قرارداد جدید او با این باشگاه نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها