|

3 شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال در مذاکره با مسئولان باشگاه برای بازگشت به این تیم خواسته‌ هایش را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مسئولان باشگاه استقلال پس از موافقت با جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای آبی‌پوشان هستند. در این راستا، چند گزینه خارجی مد نظر قرار گرفته‌اند که مهمترین آنها آندره‌آ استراماچونی است. اگرچه این مربی فصل گذشته در الغرافه قطر موفقیتی نداشت اما با توجه به آشنایی با فوتبال ایران و به خصوص تجربه کار در استقلال گزینه اصلی مسئولان باشگاه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ در مذاکراتی که بین استراماچونی و استقلال انجام شد، این مربی خواستار تعیین تکلیف مطالبات قبلی خود شده است. مدیران باشگاه به سرمربی سابق اینترمیلان اعلام کرده‌اند؛ زمانی که CAS (دادگاه حکمیت ورزش) رأی را صادر کند، مطالباتش براساس آن پرداخت می‌شود. موضوع بعدی، بستن قرارداد محکم با استقلال است تا حقوقش سر موعود پرداخت شود. در واقع او خواستار تضامین لازم برای وجه پرداخت پولش شده است. سومین درخواست استراماچونی پیش پرداخت قراردادش بوده که گفته می‌شود رقم سنگینی است.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا هر چه زودتر تکلیف مذاکرات با سه گزینه اصلی‌ خارجی را مشخص کنند و اگر به نتیجه‌ای نرسند برای اینکه زمان را از دست ندهند، سراغ گزینه داخلی خواهند رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها