|

پیشنهاد استقلال به سرمربی محبوب تکذیب شد!

دستیار استراماچونی خبر پیشنهاد باشگاه استقلال به این مربی را تکذیب و مطرح شدن هرگونه شرط و شروط از سوی استراماچونی را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با مطرح شدن نام آندره استراماچونی به عنوان یکی از گزینه‌های نیمکت استقلال، برخی گمانه زنی‌ها در این خصوص صورت گرفت و خبری نیز تحت عنوان شرط مهم این مربی ایتالیایی برای بازگشت به استقلال نشر گردید که این شرط می‌تواند مانع بزرگی بر سر راه بازگشت او باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ یوسف دانشیار دستیار ایرانی استراماچونی در استقلال و الغرافه قطر با انتشار پیامی، چنین شرطی از سوی استراماچونی برای بازگشت را رد و هرگونه پیشنهاد رسمی به این مربی ایتالیایی را تکذیب کرد. دانشیار البته احتمال مذاکرات با این مربی ایتالیایی در آینده را رد نکرد.

در پیامی که یوسف دانشیار در فضای مجازی منتشر کرد آمده است:

«این عکس (عکسی مربوط به یک رسانه که در استوری منتشر شده بود) و سایر عکس‌های بعدی داخل استوری دروغ است. هیچ مذاکره‌ای تاکنون نبوده که بخواد شرطی داخلش باشه. شاید در آینده مذاکراتی صورت بگیره ولی تا این لحظه خیر.»

وی در ادامه از رسانه ها خواست که صداقت را در کار خود رعایت کنند و ادامه داد: «اگر باشگاه استقلال بیانیه‌ای در این مورد داد رو باور کنید و تقاضای سند کنید برای هر خبری از هر منبعی.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها