|

مهدی عبدی ترسی از مهاجم استقلالی ندارد!

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس درباره عملش، آمدن شهباززاده به پرسپولیس و نقل و انتقالات صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس بینی خود را جراحی کرد. عمل جراحی‌ای که البته موجب غیبت این مهاجم مقابل فجرسپاسی شد، نکته‌ای که البته حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت و موجب شد تا این عمل تا حدودی حاشیه‌ساز شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ به همین دلیل و به بهانه حضور مهاجمان جدید و بعضی مسائل دیگر گپ و گفتی با مهدی عبدی داشتیم. واقعاً به قصد زیبایی عمل جراحی بینی انجام دادی؟

از این حرف‌ها تعجب می‌کنم و متعجبم از این که چرا بعضی‌ها از ساده‌ترین مسائل حاشیه‌ای جدید درست می‌کنند. سال‌هاست که از پولیپ بینی که نوعی گرفتی در داخل بینی هست رنج می‌بردم و به لحاظ تنفسی واقعاً دچار مشکل بودم چون نفس کشیدن یکجورهایی برایم مشکل بود. به همین دلیل با هماهنگی کادر فنی و البته کادر پزشکی تیم پرسپولیس تصمیم گرفتم عمل کنم و خدا را شکر از این بیماری که سال‌ها بود اذیتم می‌کرد راحت شدم اما بعضی‌ها این موضوع را به عمل جراحی و بعضی مسائل دیگر ارتباط دادند که اصلاً صحت ندارد و عمل من فقط جنبه درمانی داشت نه موضوع دیگر.

کادر فنی به تو اجازه داد که با وجود کمبود شدید بازیکن در بازی مقابل فجر حضور نداشته باشی؟!

من زودتر از اینها می‌خواستم عمل کنم اما چون کادر فنی به من نیاز داشت و موقعیت تیم هم به لحاظ جدول خیلی حساس بود در بازی‌های قبلی کادر فنی از من خواستند صبر کنم و بعد عمل جراحی انجام دهم. در بازی آخر هم یکجورهای کسب عنوان نایب قهرمانی‌مان حتمی شده بود و به همین دلیل کادر فنی به من اجازه دادند که عمل کنم. خدا را شکر که تیم هم بازی آخرش را هم مانند بازی مقابل شهر خودرو با برد خاتمه داد تا نایب قهرمان شویم.

اما نایب قهرمانی هم هوادارانی که به قهرمانی‌های متوالی عادت کرده بودند را راضی نکرده؟

بله من احساس هواداران را درک می‌کنم و خودم هم می‌گویم که خیلی از عنوان نایب قهرمانی خوشحال نیستیم چون خودمان هم از همه ناراحت‌تریم که قهرمان نشدیم اما باز هم به هر حال کسب عنوان دومی بهتر از سومی و سایر عناوین است و هر چه بود کسب عنوان دومی موجب شد تا بیشتر از این شرمنده هواداران نشویم. امسال بدشانسی و بعضی موارد اجازه نداد تا قهرمان شویم اما آنها حتماً می‌دانند با همه اجحاف‌ها و چند بازی ناداوری و بدبیاری و مشکلات باز هم تیمی شایسته بودیم. ما حتماً در فصل آینده جبران می‌کنیم و ان‌شاءالله قهرمانی دیگری را به هواداران‌مان هدیه می‌دهیم و به نوعی نایب قهرمانی‌مان در لیگ بیست و یکم را با قهرمانی‌ در لیگ بعدی جبران می‌کنیم.

بازی پرسپولیس مقابل فجر را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟

تیم ما مقابل فجر خیلی باهوش بازی کرد و بازیکنان‌مان نهایت تلاش خودشان را انجام دادند تا در روزی که نصف تیم خود را همراه نداشتیم با دست پر از زمین خارج شویم و به نوعی فصل را با برد و سه امتیاز تمام کنیم. نکته‌ای که برای ما مهم بود کسب سه امتیاز و تمام کردن فصل با برد و کسب عنوان دومی بود که به همه این موارد رسیدیم و فصل را به شکل آبرومندانه‌ای تمام کردیم. پیروزی در غیاب بیشتر از نیمی از بازیکنان تیم کار راحتی نبود اما بازیکنان ما با برد در چنین شرایطی نشان دادند که چه تیمی هستند و همیشه روحیه برنده خواهی و پیروزی در وجودشان است.

حتماً شنیده‌ای که قرار است سجاد شهباززاده به تیم‌تان بپیوندد. در این رابطه چه صحبتی داری؟

همیشه از حضور مهاجمان متعدد در تیم‌مان استقبال می‌کنم چون رقابت گرم‌تر می‌شود و من هم واقعاً از رقابت در چنین فضا و اتمسفری لذت می‌برم و از حضور سجاد شهباززاده و هر مهاجم جدید دیگری استقبال می‌کنم و معتقدم این رقابت موجب پیشرفت و ترقی هر بازیکنی می‌شود.

برای استراحت به مسافرت رفته‌ای؟

در شهر زادگاهم هستم و در قراخیل به استراحت مشغولم.

تکلیف حضورت در تیم‌های جدید مانند بواویشتا که بحثش مطرح شده بود به کجا انجامید؟

همیشه گفته‌ام که عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. با پرسپولیس هم قراردادی پنج ساله دارم و اگر هر تیمی خواهان من است باید با باشگاه صحبت کند و هر تصمیمی که باشگاه و سرمربی تیم در مورد من بگیرند تابع آن هستم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها