|

ژاوی با فروش فوق ستاره بارسا موافقت می کند؟!

ژاوی هرناندز می داند که انتقال دی یونگ برای حل مشکلات اقتصادی باشگاه بارسلونا کاملا ضروری است.

لینک کوتاه کپی شد

 بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های اخیر از احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو خبر داده‌اند و منچستریونایتد به‌عنوان مشتری جدی او مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ یکی از عوامل اصلی علاقه یونایتد به این بازیکن است، چرا که این دو پیش از این روزهای درخشانی را در آژاکس با یکدیگر سپری کرده بودند. 

هفته گذشته دی یونگ در یک مصاحبه گفت که بارسا را دوست دارد و تیم کودکی هایش است. اینکه تمایلی به جدایی ندارد و از منچستر هنوز با وی تماسی گرفته نشده اما سپس فابریتزیو رومانو، خبرنگار نقل و انتقالاتی مشهور خبر داد که منچستریونایتد پیشنهادی 85 میلیون یورویی به بارسلونا ارائه داده و در تماس مستقیم با مسئولان باشگاه کاتالان است.

دی یونگ همچنان با این انتقال مخالف است و ترجیح می دهد راهی پی اس جی یا سیتی شود که در لیگ قهرمانان حاضر خواهند بود. مقصد بعدی دی یونگ برای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا مهم نیست و او به این نتیجه رسیده است که برای رفع بخشی از مشکلات مالی باشگاه، چاره ای جز فروش ستاره هلندی نیست اما به مدیران باشگاه گفته است که در صورت انتقال دی یونگ، باید یکی از بین برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی یا رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن، جایگزین او شود.

 از نگاه ژاوی، مشکل اصلی بارسلونا در خط حمله است به خصوص که جدایی لیونل مسی، گریزمان و اگوئرو به فاز تهاجمی ضربه فراوانی وارد کرد. به همین دلیل او در صورت جدای دی یونگ، یک مهاجم مثل لواندوفسکی یا یک هافبک تهاجمی با شم گلزنی بالا مثل سیلوا را برای تیمش می خواهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها