|

یحیی لیست نداده؛ پرسپولیس با لیست چه کسی بازیکن جذب می کند؟

پرسپولیس دو بازیکن جذب کرده است، مدیرعامل این تیم مدعی شده سرمربی پرسپولیس هیچ لیست خریدی ارائه نکرده است!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در نقل و انتقالات بسیار پرقدرت ظاهر شده و علاوه بر رسمی شدن قرارداد علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی، با چند بازیکن دیگر مثل سجاد شبهاززاده، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی هم مذاکراتی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این اتفاق عجیب نیست، اتفاق اظهارات چند باره رضا درویش است درباره نقل و انتقالات است؛ رضا درویش بعد از پایان لیگ برتر چندین بار مدعی شده یحیی گل محمدی هیچ لیست خرید و مازادی به مدیران نداده است.

آخرین بار هم امروز بود که رضا درویش مقابل خبرنگاران گفت:

یحیی گل محمدی هنوز لیست خرید یا مازادی را اعلام نکرده است. قرار است تا پایان هفته، جلسه‌ای با گل محمدی داشته باشیم تا در این باره تصمیم‌گیری شود. همه چیز پس از این نشست مشخص می‌شود.

سوال مهم این است پس علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی براساس لیست چه کسی جذب شدند؟ خود مدیران باشگاه احساس نیاز کرده و به سراغ جذب این ستاره ها رفتند؟ مذاکره با بازیکنان دیگر برچه اساسی بوده است؟

البته کسی نیست که نخواهد با چنین ستاره هایی کار کند ولی قطعا نظر اول و آخر را در نقل و انتقالات باید سرمربی بدهد؛ شما رونالدو و مسی را هم بخرید وقتی سرمربی بگوید آن ها را نمی خواهم، چه فایده ای دارد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها