|

انتخاب ستاره برزیلی فقط بارسلوناست!

به نظر می‌رسد که رافینیا، ستاره برزیلی لیدزیونایتد، تنها علاقه‌مند به حضور در بارسلونا است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در تلاش است تا فهرست بازیکنانی که از سوی ژاوی هرناندز در اختیار این باشگاه قرار گرفته را به‌صورت کامل جذب کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ژاوی امیدوار است که بتواند بازیکنانی که مدنظر دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌خدمت بگیرد تا بتواند تیمش را در فصل آینده در رقابت‌های مختلف به‌عنوان مدعی به میدان بفرستد. 

یکی از بازیکنانی که مدنظر این مربی اسپانیایی قرار گرفته رافینیاست، چرا که آنها به دنبال پیدا کردن جانشینی برای عثمان دمبله هستند که به نظر می‌رسد تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه ندارد.

اخیرا اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داد که متئو آلِمانی برای نهایی کردن مذاکرات با مدیران لیدز برای انجام این انتقال به انگلیس سفر خواهد کرد تا مذاکرات را به‌صورت رو در رو ادامه دهد. بارسا امیدوار است که بتواند خیلی زود قراردادی را برای جذب این بازیکن به امضا برساند اما به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر دو تیم برای نهایی کردن این قرارداد فاصله دارد. 

از طرف دیگر طی روزهای گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشته که باشگاه لیورپول نیز به دقت شرایط جذب رافینیا را بررسی می‌کند و قصد دارد او را به‌خدمت بگیرد. با این وجود اسپورت در جدیدترین گزارش خود درباره ستاره برزیلی مدعی شده که این بازیکن در صورت ترک لیدزیونایتد فقط خواهان انتقال به بارسلوناست نه لیورپول یا تیم دیگری.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها