|

مربی پرسپولیس به تیم لیگ برتری برنامه داد!

حمید مطهری یکی از سه گزینه سرمربیگری نساجی است و او امروز با حضور در جلسه هیات مدیره نساجی، برنامه های خود را ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

هیات مدیره باشگاه نساجی از ساعت 16:00 امروز کار خودش را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کرد. اعضای هیات مدیره که از میان گزینه های موجود به حمید مطهری، رضا عنایتی و یک گزینه خارجی رسیدند، امروز با حمید مطهری جلسه گذاشتند و برنامه های او را دریافت کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برابر با شنیده های خبرنگار طرفداری، مطهری امروز با حضور در جلسه هیات مدیره، برنامه های خود را برای هدایت نساجی تشریح کرد. احتمالا فردا نیز رضا عنایتی با حضور در هیات مدیره نساجی به تشریح برنامه های خود می پردازد و پس از آن نوبت به تصمیم گیری اعضای هیات مدیره نساجی از میان گزینه های داخلی و خارجی موجود می رسد. رضا عنایتی، سرمربی هوادار در لیگ  و حمید مطهری، دستیار سرمربی پرسپولیس به اتفاق یک گزینه دیگر که هنوز نامش به صورت قطعی اعلام نشده، به یک اندازه برای نشستن روی نیمکت نساجی شانس دارند.

نساجی در فصل اخیر فوتبال ایران با ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد و پس از آن به دلیل برخی اختلاف ها، الهامی کنار رفت و اسماعیلی به عنوان مربی موقت تا پایان فصل روی نیمکت نشست. سرمربی جدید نساجی تا پایان هفته مشخص می شود. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، انتخاب سرمربی را به ایزد سیف الله پور، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره نساجی واگذار کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها