|

مهره کلیدی استقلال ساز جدایی می زند!

گفته می شود امیر حسین حسین زاده ستاره جوان استقلال در لیگ بیست و یکم، به دنبال جدایی از این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات استقلال روزهای پر اضطرابی را طی می کند. تیم فوتبال استقلال قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با از دست دادن سرمربی خود از این لحاظ حال و روز خوشی ندارد و مدیران این باشگاه دربه‌در دنبال آن هستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف جانشین فرهاد مجیدی را روشن کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ این درحالی است که مذاکرات فشرده برای نشستن روی نیمکت استقلال برای فصل آینده همچنان ادامه دارد و در این بین از جواد نکونام به‌عنوان محتمل‌ترین گزینه جایگزینی مجیدی نام برده می‌شود.

درحالی‌که هنوز تکلیف کادرفنی آبی‌ها مشخص نیست هواداران باشگاه استقلال یک نگرانی دیگر هم دارند مبنی‌بر اینکه این باشگاه هنوز به‌صورت رسمی وارد بازار نقل‌وانتقالات نشده و چه‌بسا تعلل در این امر باعث شود این تیم برای فصل جدید با تیمی متزلزل کار را آغاز کند.

طبق شنیده‌ها در تماسی که از سوی باشگاه استقلال با بازیکنان تمدیدی این تیم به‌تازگی گرفته شده است به آنها اعلام شده صبر کنند تا تکلیف کادرفنی باشگاه مشخص شود.

البته برخی از این دسته بازیکنان مانند روزبه چشمی برای سپری کردن دوران تعطیلی راهی خارج از کشور شده‌اند و فعلا از لحاظ حضوری به آنها دسترسی وجود ندارد.

همچنین طبق شنیده‌ها از سوی برخی نزدیکان  امیرحسین حسین‌زاده ، مهاجم جوان استقلال این بازیکن با وجود داشتن قرارداد به‌مدت یک فصل دیگر با آبی‌ها، تمایل خود برای جدایی از استقلال را به گوش مسئولان این باشگاه رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها