|

رئال مهاجم منچسترسیتی را می خواهد

رئال مادرید شرایط جذب گابریل ژسوس مهاجم برزیلی سیتی را بررسی می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

اگر اتفاق خاصی نیفتد، در این تابستان شاهد جدایی گابریل ژسوس از منچسترسیتی خواهیم بود. از ماه آوریل و پیش از انتقال رسمی ارلینگ هالند به منچسترسیتی ، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این مهاجم برزیلی از جمع سیتیزن‌ها شنیده می‌شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دیروز خبری در رسانه‌های اسپانیایی با مضمون پیشنهاد شدن گابریل ژسوس به رئال مادرید پیچید. در همین راستا امروز نشریه مارکا که جلد روزنامه امروز خود را به همین ماجرا اختصاص داده، گزارشی در رابطه با جوانب انتقال این مهاجم 25 ساله به سانتیاگو برنابئو منتشر کرده است.

مذاکرات میان باشگاه منچسترسیتی و مدیربرنامه‌های گابریل ژسوس کاملا مسالمت‌آمیز پیش می‌رود. بازیکن در نظر ندارد تا پایان قراردادش در ژوئن 2023 در منچسترسیتی بماند و موضع هر دو طرف مشخص است؛ پایان همکاری با یک‌دیگر در همین تابستان. پیش‌تر از آرسنال به عنوان مشتری اصلی گابریل ژسوس یاد می‌شد اما در ادامه نام تاتنهام هم به میان آمد. منچسترسیتی برای تسهیل فرایند جدایی گابریل ژسوس، در نظر دارد او را با رقمی حدود 45 الی 50 میلیون یورو به فروش برساند. 

رئال مادرید به‌صورت جدی همکاری با این مهاجم برزیلی که توانایی بازی در پست‌های وینگر و مهاجم کاذب را نیز دارا است را بررسی می‌کند. در واقع تیم مدیریت ورزشی رئال مادرید و شخص کارلو آنچلوتی، گابریل ژسوس را می‌پسندند. پیش‌بینی می‌شود دست‌مزد گابریل ژسوس برای انتقال به تیمی دیگر، 7.5 میلیون یورو باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها