|

درخواست هواداران استقلال درخصوص سرمربی تیم محبوبشان

این روزها بحث سرمربی آینده استقلال به خبر اول اهالی فوتبال تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی مدیریت باشگاه استقلال نام برده شده، برخی از هواداران تیم امیدوارند جانشین فرهاد مجیدی، نه نکونام و نه قلعه‌نویی و نه هیچ مربی ایرانی دیگری باشد و امیدوارند نیمکت تیمشان به یک مربی خارجی سرشناس برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ از پنجشنبه هفته گذشته – که مجیدی با استقلال خداحافظی کرد – تا این لحظه، نام چند مربی خارجی برای جانشینی فرهاد مطرح شده است. از آندره‌آ استراماچونی گرفته( سرمربی ایتالیایی الغرافه در صفحه اینستاگرامش به این مساله واکنش نشان داد) تا لوچسکو و مامیچ و یکی دو مربی دیگر.

تیتر یک شماره امروز روزنامه گل هم به این اختصاص داشته که اولویت باشگاه استقلال، جذب مربی خارجی است و نکونام اولویت دوم آنها محسوب می‌شود.

هواداران استقلال به دنبال این هستند که مسئولیت فنی قهرمان لیگ برتر به مربی‌ای سپرده شود که بتواند راه فرهاد مجیدی را ادامه دهد و این تیم را برای قهرمانی در آسیا آماده کند و به همین دلیل بود که هشتگ مربی معتبر خارجی پای ثابت پستهای هواداران استقلال شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که جانشین مجیدی یک مربی چشم آبی! خواهد بود یا اینکه استقلال فصل بعد را با یک مربی داخلی شروع خواهد کرد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها