|

پیشنهاد جذاب بارسلونا به محمد صلاح!

لاپورتا به صلاح وعده داده در صورتی که قراردادش را با لیورپول تمدید نکند، تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد راهی کاتالونیا خواهد کرد

لینک کوتاه کپی شد

محمد صلاح با پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از جانب بارسونا مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، محمد صلاح تنها یک سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و درحالی که قرمزهای آنفیلد امیدوار به تمدید قراردادش بودند، یک دردسر بزرگ در این راه نصیبشان شده است.

بارسلونا که با انعقاد قراردادی با پلتفرم اسپاتیفای، به ارزش 235 میلیون پوند برای حضور در پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی مسلح شده است، قصد دارد کهکشانی از ستاره‌های باتجربه را در نوکمپ گرد هم جمع آورد و پس از رابرت لواندوفسکی، بلوگرانا به دنبال محمد صلاح، ستاره لیورپول است تا از سال آینده، تحت هدایت ژاوی ارناندز، گام بلندی به سمت تکرار افتخارات در لالیگا و مسابقات بین‌المللی بردارد. خوان لاپورتا به محمد صلاح وعده داده در صورتی که قراردادش را با لیورپول تمدید نکند، تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد راهی کاتالونیا خواهد کرد و مشکلی از بابت دستمزد برایش وجود نخواهد داشت.

صلاح فعلاً در مرسی‌ساید 

ستاره مصری که در دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید طعم شکست را چشید، پیش از آغاز دیدار تاکید کرد برنامه‌ای برای ترک لیورپول تا پیش از پایان مدت زمان قراردادش نداشته و فصل 23-2022 را نیز با پیراهن قرمزها در آنفیلد به میدان خواهد رفت. «درباره مفاد قراردادم صحبتی ندارم؛ همچنین درباره تمدید کردن یا نکردنش. واضح، این است که فعلاً با لیورپول قرارداد دارم و فصل آینده نیز اینجا هستم. در این شکی نیست.» پیش از این باشگاه لیورپول به تمدید قرارداد با صلاح امیدوار شده بود و حتی نزدیکان این بازیکن تایید می‌کردند صلاح راضی به پذیرش شروط مدیران باشگاه شده است. بنابراین کلوپ کمی خیالش از بابت تمدید قرارداد با صلاح راحت شده بود که ناگهان پیشنهاد بارسلونا، همه حساب و کتاب‌ها را به هم ریخت.

کهکشان در کاتالونیا

بارسلونایی‌ها که ابتدای هفته، هفمین سالگرد آخرین قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت لوئیس انریکه را جشن گرفتند، حالا ژاوی را روی نیمکت مربی‌گری می‌بینند. بازیکنی که نقش به سزایی در کسب عنوان قهرمانی (UCL) داشت و حالا به خوبی می‌داند برای فتح قله‌های لیگ قهرمانان اروپا، به بازیکنانی باتجربه و شبیه به خودش نیاز دارد. آنها پیش از این با رابرت لواندوفسکی به توافق رسیده‌اند و علیرغمِ جبهه‌گیری مدیران بایرن مونیخ علیه این انتقال، به نظر می‌رسد باید رابرت لواندوفسکی را بازیکن فصل آینده بارسلونا بدانیم. لوا دست‌کم تا سال 2025 در کاتالونیا خواهد ماند و دیگر بازیکنی که قصد رسیدن به نوکمپ را دارد، روبن نوس، هافبک بازی‌ساز ولورهمپتون است. ترکیبی که با حضور محمد صلاح، یارای رقابت با هر تیمی در جهان را خواهد داشت. صدالبته با مربی که الفبای تیکی‌تاکا را از بر است. نباید فراموش کرد بارسلونا با بدهی هنگفتی روبه‌رو است و طبق قوانین لالیگا، کار آسانی برای عقد قرارداد با بازیکنانی که حتی آزاد هم هستند، نخواهد داشت.

فرصتی برای لیورپول باقی نمانده

قرمزهای آنفیلد که برای برگزاری اردوی پیش‌فصل راهی قاره آسیا خواهند شد، فعلاً بازیکنانشان را در اردوی تیم‌های ملی می‌بینند و پس از پایان روزهای فیفادی در اواسط ژوئن، فرصت اندکی برای قانع کردن بازیکنانشان از جمله سادیو مانه و محمد صلاح خواهند داشت. مانه در تیررس بایرن‌مونیخ قرار گرفته و صلاح نیز اگر خودکارش را برای امضای قرارداد جدید با لیورپول روی کاغذ نلغزاند، قرمزها با پایان فصل آینده، ستاره تیمشان را پس از 6 سال به صورت رایگان از دست خواهند داد. باواریایی‌ها پیشنهادی به مبلغ 21 میلیون پوند برای جذب سادیو مانه به لیورپول ارائه کرده‌اند که علیرغم پایان قرارداد مانه در پایان فصل آتی، این پیشنهاد نظر مدیران لیورپول را جذب نکرده است.

جانشین مهاجمان، دغدغه اصلی

مدیران لیورپول تاکید دارند پیش اجازه خروج دادن به هر بازیکن، باید از بابت جانشینیِ او اطمینان حاصل کرده و انتظار ارائه پیشنهادی به ارزش حداقل 40 میلیون پوند برای سادیو مانه از جانب بایرن مونیخ دارند. داروین نونز، مهاجم جوان بنفیکا مورد علاقه کلوپ است اما باشگاه لیورپول فعلاً توانایی پرداخت مبلغ رضایتنامه او را ندارد. باشگاه پرتغالی مبلغ 85 میلیون پوند برای صدور رضایتنامه نونز در نظر گرفته که صد البته جای تخفیف نیز دارد. چنین مبلغی برای لوئیس دیاز نیز در نظر گرفته شده بود اما در نهایت قرمزهای آنفیلد با مبلغ 37 میلیون پوند، او را به مرسی‌ساید آوردند. در میان شاگردان یورگن کلوپ، فعلاً جیمز میلنر به تازگی قراردادش را تمدید کرده و سال آینده نیز با لباس لیورپول به میدان خواهد رفت؛ پیش از آنکه به احتمال فراوان پس از 37 سالگی، راهی ام‌ال‌اس شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها