|

6 بازیکنی که یحیی آنها را برای فصل بعد پرسپولیس نمی خواهد!

آنچه مشخص است یحیی یک لیست خروج از بازیکنان فصل گذشته هم آماده کرده تا آن را در اختیار رضا درویش مدیرعامل قرمزها قرار دهد

لینک کوتاه کپی شد
1

سرمربی قرمزها چه بازیکنانی را در لیست خروج قرار داده است؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در حالی قرار است پرسپولیس را برای فصل آینده بسازد که این باشگاه شروع طوفانی در فصل نقل و انتقالات داشت و با خرید علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی به نوعی برای رقبای خود خط و نشان کشید.

اما آنچه مشخص است یحیی یک لیست خروج از بازیکنان فصل گذشته هم آماده کرده تا آن را در اختیار رضا درویش مدیرعامل قرمزها قرار دهد تا باشگاه درباره آنها تصمیم گیری کند.

شنیده‌ها حاکی از این است که سرمربی قرمزها 6 بازیکن این تیم را در لیست خروج قرار داده است و گفته می‌شود در صورت جذب بازیکنان جانشین شاید این تعداد افزایش پیدا کند.

منوچهر صفروف- وحدت هانانوف

یحیی صفروف را برای سال بعد نمی‌خواهد. آنطور که شنیده شده تیم استقلال تاجیکستان که تیم سابق صفروف محسوب می‌شود، در پی بازگرداندن این بازیکن است و مذاکراتی را در همین رابطه با صفروف انجام داده است. با این حال و با توجه به اینکه این بازیکن برای سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد، بدون رضایت باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند از این تیم جدا شود، هرچند پرسپولیسی‌ها هم مشکلی با جدایی منوچهر صفروف نخواهند داشت.

وحدت هنانوف در بازی‌های ابتدایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، نسبتا موفق شد عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و همه را نسبت به آینده امیدوار کرد، اما بعد از گذشت چند وقت و به خصوص در در نبرد جام حذفی مقابل آلومینیوم دچار افت شد و از ترکیب اصلی پرسپولیس کنار رفت. این بازیکن پس از دیدار مقابل آلومینیوم نتوانست اعتماد یحیی را برای حضور در ترکیب جلب کند تا مشخص شود گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد، یحیی هنوز به صورت قطعی درباره این بازیکن تصمیمی نگرفته اما آنچه مشخص است احتمال جدایی این بازیکن مانند هموطنش وجود دارد.

مهدی مهدی‌خانی

یکی از چالش‌های قرمزها در این فصل خروج بازیکنان از فهرست امید و زیر ۲۵ سال است. مهدی مهدی خانی بازیکنی است که فصل آینده در لیست بزرگسالان پرسپولیس خواهد بود و با توجه به محدودیت فهرست سهمیه بزرگسال پرسپولیس، به نظر می‌رسد جدایی او به زودی اتفاق خواهد افتاد. مهدی‌خانی پس از ترک واراژدین در کرواسی به پرسپولیس پیوست و در حالی که هواداران این تیم امید زیادی به او داشتند، وی نتوانست انتظارات را پاسخ دهد و البته که کادرفنی قرمزها هم فرصت چندانی به این بازیکن نداد. باتوجه به پایان قرارداد، او هیچ پیشنهاد تمدیدی دریافت نکرده و خودش هم علاقه‌ای به ادامه حضور در پرسپولیس ندارد تا به این ترتیب وی به نخستین جدا شده پرسپولیس تبدیل شود.

رامین رضاییان

بعد از صحبت‌های او در برنامه فوتبال برتر درباره بازی کردن مجانی برای پرسپولیس که با واکنش مسئولان این باشگاه مواجه شد، رامین اعلام کرد با درویش حرف زده و سوتفاهم برطرف شده اما همان زمان هم به نظر نمی‌رسد که ماجرای رضاییان به همین راحتی ختم به خیر شده باشد. رضاییان با وجود سرماخوردگی و حال ناخوشی که خودش به آن اشاره کرده مقابل فجرسپاسی فیکس شد و بازی هم کرد اما وقتی تعویض شد شرایط خوبی نداشت و مستقیم به رختکن رفت تا دوباره شایعات درباره این بازیکن اوج بگیرد. شایعات وقتی به اوج رسید که رضاییان با انتشار پستی در اینستاگرام احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس را تقویت کرد. البته قرارداد رضاییان با پرسپولیس تمام شده و باشگاه باید این قرارداد را تمدید کند اما گفته می‌شود نام رامین در لیست یحیی نیست و باشگاه هم هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد او انجام نداده است.

سعید آقایی

مدافع چپ تبریزی پرسپولیس که تابستان سال ۹۹ به این تیم پیوست سال اول بی‌نقص بازی کرد اما در فصل دوم حضورش نزول وحشتناکی داشت و به رغم فیکس بودن در اغلب بازی‌ها نتوانست کاری از پیش ببرد. سعید آقایی در مجموع دو فصل ۱۰ پاس گل در پرسپولیس داد با این وجود عملکرد ماه های اخیر سعید آقایی ظاهرا مورد تأیید یحیی گل‌محمدی نبوده تا او نیز یکی از جدا شده‌های قطعی پرسپولیس در نقل و انتقالات باشد.

حامد لک یا احمد گوهری

قرمزها در این فصل بیش از هر پستی از ناحیه دروازه ضربه خوردند، جایی که نه حامد لک آمادگی فصل گذشته را داشت و نه احمد گوهری توانست انتظارات را برآورده کند. حامد لک یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و پیش از این اعلام کرد قصد دارد در پرسپولیس بماند. او چند پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری دارد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به عدم رضایت گل‌محمدی از عملکردش و جوی که بر علیه او راه افتاده پرسپولیس را ترک کند.

احمد گوهری هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما او نیز عملکرد پرنوسانی در نیم فصل دوم داشت اما آنچه مشخص است او شانس بیشتری برای ماندن در پرسپولیس در مقایسه با حامد لک خواهد داشت.

رضا اسدی

هافبک دفاعی قرمزها که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی راهی این تیم شد نتوانست در ادامه انتظارات را برآورده کند و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. او پیش از پایان فصل خبر از پیشنهاد یک تیم تایلندی داد تا جدایی خود را از پرسپولیس قطعی کند اما در ادامه سعی کرد این پیشنهاد را عادی جلوه بدهد. گفته می‌شود اسدی در لیست یحیی برای فصل آینده قرار ندارد و در صورت جذب بازیکن جانشین اسدی نیز از پرسپولیس جدا خواهد شد.

وضعیت چند بازیکن دیگر پرسپولیس مانند عیسی آل‌کثیر، علیرضا ابراهیمی،سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا مشخص نیست و هنوز یحیی تصمیمی درباره ادامه حضور آنها در پرسپولیس اتخاذ نکرده است.

وضعیت آل‌کثیر پس از معاینات پزشکی و گزارشی که کادر پزشکی قرمزها به یحیی ارائه خواهد کرد مشخص خواهد شد. درباره علیرضا ابراهیمی هم گفته می‌شود در صورت جذب بازیکن جانشین، جدایی او هم قطعی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی