|

لیگ برتری ها به دنبال ستاره پیشین سپاهان؛ مقصد استقلال یا پرسپولیس؟!

محمد محبی که قبلا عضو باشگاه سپاهان اصفهان بوده، مورد توجه چهار باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

فصل نقل و انتقالات در حالی به صورت غیررسمی آغاز شده که پرسپولیس با جذب دو بازیکن و مذاکره بر سر خرید سه ستاره، شروعی پرقدرت در پنجره تابستانی داشته و حالا فولاد  استقلال و تراکتور به همراه گل‌گهر به عنوان تیمهای پرسروصدای بازار، فعالیت‌های خود را با رقابت بر سر یک لژیونر آغاز کرده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ محمد محبی بازیکنی است که مورد توجه چهار تیم قرار دارد و البته تراکتور تلاش بیشتری را برای جذب این بازیکن انجام داده اما شرایط تیمی سرخپوشان تبریزی، شاید باعث شود تا این باشگاه دست پایین‌تر را داشته باشد.

محبی فصل گذشته با ترک اردوی سپاهان با شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتا کلارا معاوضه شد و این فصل نیز تجربه مثبتی از حضور در پرتغال داشته است. با این حال مذاکرات برای بازگشت او به لیگ برتر ادامه دارد.

اما یک سنگ بزرگ بر سر جدایی او وجود دارد و محبی تا تابستان ۲۰۲۴ تحت قرارداد باشگاهی است که به این سادگی بازیکنان جوان خود را آزاد نمی‌کند و حتی برای شهریار مغانلو هم درخواست ۷۰۰ هزار دلاری را از پرسپولیس مطرح کرد.

در حالی که گزارش‌ها از علاقه استقلال به جذب این بازیکن خبر می‌دهند اما تراکتور باتوجه به شرایط مالی، فرصت بهتری برای جذب محبی دارد و میخواهد این بازیکن را به عنوان یک ستاره نقل و انتقالاتی بخرد.

این در حالی است که باشگاه فولاد نیز با جدیت به دنبال خرید این بازیکن است و همچنین گل‌گهر نیز باتوجه به اینکه تکلیف نیمکتش برای فصل آینده مشخص است و احتمالا هافبک چپ خود، سعید صادقی را از دست خواهد داد، به جمع مشتریان محبی اضافه شده است.

با این حال فولاد به عنوان مشتری پروپاقرص تمام تلاش خود را می‌کند تا محبی را به لیگ برتر بازگرداند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا باشگاهی ایرانی می‌توانند نظر وینگر چپ پا و باشگاهش را جلب کنند یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها