|

مهاجم بارسلونا 4 بار پیشنهاد رئال را رد کرد!

وینگر اسپانیایی بارسلونا فاش کرد که در گذشته 4 بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

فران تورس در انتقالات زمستانی بود که از سیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست. او در 25 بازی در همه رقابت ها تنها شش گل زد و 4 پاس گل نیز داد که از لحاظ آماری چندان درخشان نبود و نتوانست ضعف خط حمله بارسلونا را پوشش دهد ولی بسیاری معتقدند او در نیم فصل اول حضورش در بارسلونا نمایش چندان بدی نداشت و فصل پیش رو می تواند برایش متفاوت باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فران در مورد انتقال به بارسلونا به کادناکوپه گفت:« پیوستن به بارسلونا اتفاقی بزرگ است و تماس ژاوی حتی اتفاقی بزرگتر. او در دوران فوتبالش یک ستاره بزرگ بود و وقتی با من تماس گرفت و از ایده هایش گفت، تردیدهایم برطرف شد. او اشتیاق زیادی نسبت به جذب من داشت و هر کاری کرد تا این انتقال نهایی شود.»

فران ادامه داد:« من یک بال هستم نه یک مهاجم شماره 9 ولی شم گلزنی بالایی دارم و همه تلاشم را کردم برای بارسا مفید و موثر باشم. سال سختی بود چون در سیتی ماه ها مصدوم بودم و با همان شرایط به بارسا ملحق شدم. توانستیم شرایط را کمی نسبت به ابتدای فصل عوض کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان و سوپرکاپ را به دست بیاوریم ولی فصل برای‌مان مورد انتظار نبود و خوب تمام نشد. می دانستم شرایط بارسا سخت است و باید همه کار کنیم تا سهمیه بگیریم ولی بارسا برای جام ها باید بجنگد و تلاش می کنیم فصل بعد وضعیت را تغییر دهیم.»

پیشنهاد از رئال:« وقتی جوان تر بودم، در چند نوبت شانس پیوستن به رئال را داشتم ولی به این نتیجه رسیدم که زمان مناسبی برای چنین انتقال بزرگی نیست. در یک مقطع جام جهانی 2018 را در پیش داشتیم و تازه به تیم اول والنسیا اضافه شده بودم. معتقدم تصمیم درستی بود. سه پیشنهاد دیگرم از رئال مربوط به زمانی بود که کوچکتر بودم و رئال مرا برای آکادمی اش می خواست. پس از مشورت با والدینم، تصمیم گرفتم نزدیک به خانواده ام باشم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها