|

نکونام و استقلال در ایستگاه پایانی؟!

براساس خبرهای شنیده شده باشگاه فولاد جواد نکونام را می خواهد و حتی با چند گزینه مورد نظر این سرمربی هم وارد مذاکره شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که بحث آمدن یا نیامدن جواد نکونام به باشگاه استقلال و احتمال حضور این مربی در راس کادرفنی آبی ها داغ است، کمتر کسی به باشگاه فولاد و آینده آن توجه می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فولادی‌ها که با سرمربیگری جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفتند و به مرحله حذفی رسیدند، بسیار علاقه‌مند هستند که کارشان را در ادامه این رقابت‌ها و البته مسابقات لیگ فصل جدید ادامه بدهند و بتوانند عناوین مهمی رابه دست بیاورند.

طبیعی است حالا که نکونام گزینه اصلی باشگاه استقلال برای سرمربیگری شده، فولادی‌ها تمام تلاش خود را برای منصرف کردن او به کار بگیرند.

در چنین فضایی اما اخباری از باشگاه فولاد به گوش می‌رسد که می‌تواند به منزله منصرف شدن نکونام از حضور در استقلال باشد. نکونام قبل از پایان لیگ برتر بیست و یکم لیست بازیکنان موردنظرش را به مدیران فولاد ارائه کرد تا آنها برای عقد قرارداد اقدام کنند. سرمربی فولاد حتی در آخرین نشست خبری فصل گذشته خود نیز اعلام کرد اگر مسئولان باشگاه فولاد برای تمدید با بازیکنان موردنظرش و همچنین جذب بازیکن جدید اقدامات مثبتی را انجام بدهند به کارش ادامه خواهد داد.

حالا از باشگاه فولاد خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه بر اساس لیست جواد نکونام اقدام به یارگیری کرده‌اند. آنها با برخی گزینه های نکونام به توافق نهایی هم رسیده‌اند و به زودی قراردادهای شان را امضا خواهند کرد. توافق فولادی‌ها با گزینه‌های موردنظر نکونام در بحث کادر بازیکنان در شرایطی انجام می‌شود که می‌تواند دلیل آن منصرف شدن نکونام از حضور در استقلال باشد.

اگرچه اخبار مربوط به سرمربیگری احتمالی نکونام در استقلال از سوی مدیران باشگاه به صورت رسمی اعلام نشده و اگر این حضور منتفی هم شود رسما اعلام نخواهد شد اما می‌توان از فعالیت های جدی فولادی ها در نقل و انتقالات اینطور برداشت کرد که سرمربی این تیم به کارش در تیم خوزستانی ادامه خواهد داد.

در کنار این مسائل در فضای مجازی نیز شایعات زیادی درباره جواب رد جواد نکونام به مصطفی آجورلو و همکارانش مطرح شده و گفته می‌شود آنها حتی مذاکره با سایر گزینه های مدنظرشان را نیز شروع کرده‌اند. 

مساله مهم این است که انتخاب سرمربی جدید با توجه به نبود زمان زیاد برای آماده سازی و نقل و انتقالات به دغدغه اصلی آجورلو و همکارانش تبدیل شده است. بدون شک آجورلو وظیفه دارد هرچه سریع‌تر سرمربی جدید تیم استقلال را برگزیند و فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه را زیر نظر او آغاز کند تا دربازار تابستانی از رقبا عقب نیفتند. باید دید چه اتفاقاتی در انتظار باشگاه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها