|

خرید بعدی پرسپولیس از یونان می آید؟!

با جدایی انصاری فرد از تیم یونانی، او به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها چهره اول بازار نقل و انتقالاتی ایران است. آن‌ها از همان سه هفته مانده به پایان فصل که جام را به صورت قطعی در دستان تیم حریف دیدند شروع به فعالیت نقل و انتقالاتی کردند و حالا بهترین عملکرد در این بازار را دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیسی‌ها خیلی زود علیرضا بیرانوند را که در دو سال اخیر در بلژیک و به صورت قرضی در پرتغال بازی می‌کرد را به باشگاه‌شان بازگرداندن تا مشکل درون دروازه را حل کنند. همچنین آن‌ها به دنبال یک جانشین مطمئن برای سید جلال حسینی بودند که احتمالا امسال سال پایانی فوتبالش را سپری می‌کند. برای همین به سراغ مرتضی پورعلی‌گنجی رفتند که چند سال بازیکن ثابت تیم ملی بوده و در این سال‌ها همیشه در خارج از ایران بازی کرده است؛ بنابراین در چند روز اخیر مدافع شنزن چین هم با پیراهن پرسپولیس و با قراردادی تا سال ۱۴۰۳ عکس یادگاری انداخت.

جانشین رامین رضاییان هم از اصفهان رسید. همین امروز دانیال اسماعیلی‌فر که یکی از چهره‌های خوب لیگ گذشته بود با پرسپولیس پیوست تا آن‌ها با سه خرید درخشان و البته گران‌قیمت خط دفاعی و دروازه‌شان را تقویت کنند.

اما به زودی خرید‌های پرسپولیس در خطوط دیگر هم آغاز می‌شود. آن‌ها که خرید ناامیدکننده‌ای از لیگ ازبکستان برای خط حمله‌شان داشتند حالا امیدوارند که بتوانند کاپیتان تیم ملی و بازیکن سابق خودشان را بار دیگر در نوک حمله ببینند. کریم انصاری‌فر که در آ. اک آتن بازی می‌کرد در فصل جدید جای در این باشگاه ندارد و به دنبال تیم جدید می‌گردد. با توجه به شرایط سنی انصاری‌فر احتمال اینکه بتواند در لیگ‌های اروپایی مشتری‌ای پیدا کند بسیار سخت است. برای همین احتمال اینکه او سال‌های آخر فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند بالاست. برای همین احتمالا چهارمین خرید پرسپولیس از یونان به این تیم می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها