|

شرط چلسی برای پس دادن لوکاکو به اینتر

چلسی رضایت داده لوکاکو را که در ازای ۱۱۳ میلیون یورو از اینتر خرید را دوباره به این تیم برگرداند اما به دو شرط.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه چلسی سرانجام رضایت داده بازیکنی که تابستان سال گذشته در ازای ۱۱۳ میلیون یورو از اینتر خرید را دوباره به این تیم برگرداند اما به دو شرط.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم، گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه چلسی راضی شده که روملو لوکاکو را به صورت قرضی یا در قالب معاوضه بازیکن با اینتر به این تیم برگرداند.

لوکاکو سال گذشته از اینتر جدا شد و با قراردادی ۱۱۳ میلیون یورویی به چلسی برگشت اما اوضاعش در این تیم اصلاً طوری که انتظار داشت رقم نخورد و او اکنون به آب و آتش می‌زند که راهی برای بازگشتش به نراتزوری پیدا کند. با توجه به آمار و عملکرد لوکاکو در فصل گذشته، به نظر می‌رسد که توماس توخل سرمربی آبی‌پوشان لندن هم خیلی مخالف بازگشت بازیکن بلژیکی به ایتالیا نیست اما باشگاه برای موافقت با این رخ دادن این اتفاق شروطی دارد.

به گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، توماس توخل روز گذشته (سه‌شنبه) درباره برنامه باشگاه در فصل نقل و انتقالات جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشته و به آنها گفته است که مخالف خروج لوکاکو نیست که با توجه به ۱۵ گلی که مهاجم سابق منچستریونایتد در ۴۴ بازی‌ فصل گذشته‌اش برای چلسی به ثمر رساند، این موضوع چندان غافلگیر کننده هم نبود. با این حال باشگاه هم اعلام کرده که نمی‌تواند گران‌ترین خرید تابستانش را به همین راحتی از دست بدهد. از این رو طبق ادعای نشریه کوریره دلواسپورت، اینتر برای پس گرفتن لوکاکو به صورت قرضی باید حداقل ۲۵ میلیون یورو بپردازد. این در حالیست که با توجه به وضعیت اقتصادی اینتر بسیار بعید است که این باشگاه بخواهد چنین رقمی را برای تنها یک فصل به چلسی بپردازد.

راه دیگری که اینتر می‌تواند به لوکاکو برسد این است که یکی از ستاره‌هایش مانند لائوتارو مارتینس، آلساندرو باستونی یا میلان اشکرینیار را به چلسی بدهد اما مشخص نیست که اینتر حاضر شود یکی از مهره‌های کلیدی‌اش را قربانی کند تا لوکاکو را برگرداند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها