|

مجیدی گران‌ ترین مربی تاریخ ایران!

مجیدی پس از جدایی از استقلال به امارات رفت. حال مبلغ قراردادش در تیم اتحاد کلباء مشخص شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلباء مشخص شد. فرهاد مجیدی با ارزش بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار معادل ۴۲ میلیارد تومان به‌عنوان گران‌ترین سرمربی ایرانی تاریخ فوتبال تبدیل شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ قطعاً علاوه بر دریافتی خوب فرهاد در امارات، او از مدیران اتحاد کلباء نیز قول‌هایی مبنی بر ساخت تیم خوب و رقابتی در لیگ امارات گرفته است و مجیدی که در ابتدای راه مربیگری قرار دارد، بدون تضامین لازم و صرفاً به‌خاطر قرارداد سنگین ۱٫۳۵ میلیون دلاری، راهی امارات نشده است.

ضمن اینکه یک بازیکن ملی پوش به نام سلطان عادل العمری در تیم ملی بزرگسالان امارات حضور دارد. علاوه بر این، یوسف علی المهیری به همراه یاسر البلوشی بازیکنان تیم ملی امید امارات هستند که باید فصل آینده را زیر نظر فرهاد مجیدی سپری کنند.

نکته مهم درخصوص اتحاد کلباء این است که سرمربی قبلی این تیم یعنی جورج داسیلوا سه فصل قبل را در این تیم سپری کرد و با وجود کسب رتبه هایی در پایین جدول، اما به کارش در این تیم ادامه داد و این مسئله نشان می دهد که مدیران اتحاد کلباء برخلاف سایر تیم های اماراتی، حساسیت زیادی روی تغییر سرمربی خود ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها