|

آخرین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس پنجشنبه 19 خرداد

پرسپولیس با جذب 3 بازیکن تا این مقطع از نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

قرمزها تا همین‌جا هم شروع خوبی در پنجره نقل و انتقالات داشته‌اند، این تیم ابتدا علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفت تا دیگر هواداران این تیم استرس حامد لک و احمد گوهری را نداشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ مرتضی پورعلی‌گنجی برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس به این تیم اضافه شد و دانیال اسماعیلی‌فر هم قرار است در پستی بازی کند که رامین رضاییان نتوانست خیال یحیی گل‌محمدی را بابت آن منطقه از زمین راحت کند.

قطعا خریدهای تابستانی پرسپولیس به این سه مورد ختم نخواهد شد و یحیی گل‌محمدی به دنبال نفرات دیگری هم هست تا بتواند تیم قدرتمندی را برای فصل بعد آماده کند.

یکی از اولویت‌های پرسپولیس در بازار تابستانی خرید یک مدافع چپ است. با توجه به اینکه امکان پرسپولیسی شدن نورافکن وجود ندارد، فعلا گزینه‌ای که به پرسپولیس نزدیک شده، میلاد زکی‌پور مدافع گل گهر است که البته سابقه بازی در استقلال را دارد و همین موضوع، باعث شده که تا این لحظه خبری از توافق پرسپولیسی‌ها با او نباشد.

در خط میانی، هواداران پرسپولیس در انتظار بازگشت احمد نوراللهی نیز هستند. کسی که جای خالی‌اش در تیم از همان زمان جدایی تا امروز کاملا احساس شده و در صورتی که او به پرسپولیس نیاید احتمال جذب محمد خدابنده‌لو هافبک ذوب آهن وجود دارد ضمن آنکه اخبار زیادی درباره احتمال بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس منتشر شده تا قرمزها در میانه میدان صاحب یک هافبک طراح شوند. تمدید قرارداد محمد شریفی به عنوان سهمیه زیر 23 سال قرمزها یکی دیگر از برنامه‌های یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات تابستانی است.

در خط حمله، شایعات نقل و انتقالاتی حاکی از آن است که سجاد شهباززاده با پرسپولیس به توافق رسیده و احتمال جذب مهاجم خارجی هم وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی