|

استراماچونی چراغ سبز نشان داد!

اکنون هیچ گزینه داخلی ای برای نشستن روی نیمکت استقلال مطرح نیست و استراماچونی دوباره به عنوان گزینه سرمربیگری مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که استقلال و استراماچونی یک پرونده باز در دادگاه عالی ورزش دارند و مدیر برنامه مرد ایتالیایی اعلام کرده استقلال اول باید مطالبات استراماچونی را بدهد، یک خبرگزاری داخلی ادعا کرد استراماچونی پیغام داده اگر استقلال واقعاً او را میخواهد با باشگاه الغرافه مذاکره کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پاسخ منفی جواد نکونام به مجموعه مدیریت و باشگاه استقلال موجب شد تا بازار گمانه‌زنی درباره گزینه‌های دیگری برای هدایت تیم استقلال تهران داغ باشد. گزینه‌هایی که برخی از آنان خارجی و شماری نیز مربیان شناخته شده داخلی هستند. یکی از این مربیان آندره‌آ استراماچونی مرد محبوب هواداران استقلال است مردی که استقلال، لیگ نوزدهم را با وی شروع کرد و نمایش درخشان شاگردان این مربی هنوز در ذهن فوتبال دوستان باقی مانده است.

استراماچونی که پرونده اختلافات مالی وی با استقلال در دادگاه CAS تعیین تکلیف نشده اکنون به گزینه اول هواداران تبدیل شده است.

هر چند که توافق با این مربی کار راحتی نیست و وی در چند روز گذشته همواره از مذاکره با مسوولان استقلال طفره رفته، اما اکنون خبر می‌رسد که شرط استرا برای بازگشت به استقلال مذاکره آبی‌پوشان با باشگاه الغرافه و دریافت رضایت‌نامه وی است.

استراماچونی فصل پیش هدایت تیم الغرافه قطر را بر عهده داشت اما نتوانست نتایج چشمگیری را با این تیم کسب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها